Niemcy idą po rozum do głowy. Koniec z oszustwami i dopłatami do aut hybrydowych
Samochody hybrydowe plug-in nie są już w Niemczech dotowane przez państwo. To błogosławieństwo dla środowiska, następuje koniec nieuzasadnionego szaleństwa wokół samochodów hybrydowych plug-in.
BedeBorodJakMojTato z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 6
- Odpowiedz
Komentarze (6)
najlepsze
Chyba chodzi o ten fragment:
To jakiś wniosek z d--y naciągany pod tezę.
Przeciętna hybryda to waga około 1500kg (1900kg dla sporej Rav Plug-in) a
Najpierw:
Hybrydy plug-in w największym stopniu są interesujące dla klientów biznesowych z dużymi flotami pojazdów. Technologia pozwala firmom zaoszczędzić pieniądze, ponieważ energia elektryczna do akumulatora jest nadal tańsza niż benzyna lub olej napędowy. Jednocześnie auta mogą pokonywać duże odległości, ponieważ w każdej chwili mogą korzystać z silnika spalinowego. Firmy otrzymują więc samochód, który można elastycznie użytkować. Można w ten sposób obniżyć koszty eksploatacji floty.
Potem:
Podnoszą, że hybrydy plug-in