Ja się mocno odbiłem od gry. - losowość zdarzeń. Możesz grać perfekcyjnie beż żadnego błędu przez 2 godziny po czym zostajesz okradziony z wartościowych rzeczy. Ludzie wpadają w depresje i po grze. - czynności są czasochłonne i bardzo monotonne. - grę przechodzi się na pamięć. Jak już raz gdzieś cię zabiją to następnym razem wiesz że tam masz nie fikać. - za dużo zbieractwa. W późniejszych etapach ilości wymagane do stworzenia czegoś
@buddookan: Wiesz co, zagrałem wczoraj z najnowszymi patchami (ostatnio w 2017 grałem) i powiem Ci, że jednak poziom trudności jest dużo wyższy teraz. Dopiero za trzecim razem udało mi się ukończyć grę w 40 dniu, a tak to odpadłem po 9, 13 i 18 dniu. Nie jestem ekspertem w tę grę, ale mam prawie 200 godzin na liczniku, to coś tam umiem. Teraz planuję zrobić customowy scenariusz ( ͡°͜
@GrafikaUltraHaDe: przecież to prawda, że jest tu grupa platformiarzy, którzy liżą się wzajemnie po jajach i plusują sobie takie odklejki, że Macierewicz by się nie powstydził. Niektórym widać antypis wyżarł łby, albo te były puste od początku.
Wszystkich cieszących się, uświadamiam, że jest to korumpowanie dobrego developera za nasze pieniądze (przecież 11 bit nie oddało rządowi tej gry za darmo).
W dodatku TWoM można było kupić całkiem niedrogo (ostatnio nawet za 13 zł w promce na GOG-u), gra jest bardzo znana i kto chce / chciał, nie zbiedniał od uczciwego zakupu.
11bit studios zawsze props. CDP pogarda, ale przynajmniej mogą usatysfakcjonować anglosaskie lobby zatrudniając specjalistów od inkuzji i sprzedawać manianę jacy to oni są "unikalni" w branży gier. Piękne czasy kiedy cisnęli Chinom w plikach źródłowych Cyberpunka, przy jednoczesnym usuwaniu tytułów z GOGa na zlecenie Chin.
już widzę jak nauczycielka której praca polega na znęcaniu się nad młodzieżą i doprowadzaniu ich do samobójstw nagle zaczyna grać z dzieciakami w grę :) wolne żarty
Komentarze (142)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
- losowość zdarzeń. Możesz grać perfekcyjnie beż żadnego błędu przez 2 godziny po czym zostajesz okradziony z wartościowych rzeczy. Ludzie wpadają w depresje i po grze.
- czynności są czasochłonne i bardzo monotonne.
- grę przechodzi się na pamięć. Jak już raz gdzieś cię zabiją to następnym razem wiesz że tam masz nie fikać.
- za dużo zbieractwa. W późniejszych etapach ilości wymagane do stworzenia czegoś
W dodatku TWoM można było kupić całkiem niedrogo (ostatnio nawet za 13 zł w promce na GOG-u), gra jest bardzo znana i kto chce / chciał, nie zbiedniał od uczciwego zakupu.