Jako zdjęcie mnie oszuka, ale nie gdy jest w ruchu.
@orkako: Dokładnie to samo zauważyłem - nie potrafią jeszcze realistycznie odwzorować ruchu mięśni twarzy, ale zadanie nie jest łatwe biorąc pod uwagę ich liczbę w ludzkim ciele. Mimo wszystko, nie sposób zaprzeczyć, że efekt jest imponujący.
Ciekawe czy za kilkanaście lat filmy nie będą kręcone a jedynie produkowane w takiej technologii bo chyba jednak taniej zrobić film w wirtualu jak będzie wyglądał w 100% jak w realu. I czy będą aktorzy stworzeni wirtualni którzy będą tak popularni że w kilku filmach będą grać i będą mieć sowich fanów mimo że to byłyby postacie wirtualneლ(ಠ_ಠლ)
@Mariusz1993: To już było. W Avatar część postaci była w 100% stworzona komputerowo i miała swoje grono wielbicieli. Nawet tych ekstremalnych, którzy nie mogąc znieść świadomości, że nie żyją na planecie Pandora... popełnili samobójstwo...
" Janusz Kowalski nie istnieje. To znaczy istnieje, ale nie jest człowiekiem. Wizerunek Janusza Kowalskiego został wygenerowany przez sieć neuronową na podstawie analizy kilkunastu tysięcy twarzy przeciętnego Polaka. Reprezentuje coś w rodzaju super-polaka. Jego imię i nazwisko jest mrugnięciem okiem w stronę obserwatorów, mówi nam: patrzcie hehe JANUSZ KOWALSKI, JANUSZ. KOWALSKI. Jest taki jak wy, wasz kolega, wiecie Janusz ten no. Kowalski.
Ja to już mam w dupie te wszystkie pokazy możliwości grafiki bo wiem że i tak nie zobaczę tego dobrze zaimplementowanego w żadnej grze przez najbliższe 10 lat. Jeszcze do niedawna trwał wyścig aby gry wyglądały jak najlepiej ale od kilku lat ewidentnie zmienił się trend z dążenia do jak najbardziej realnej grafiki na "style graficzne" które nie wymagają jakości i szczegółowości. Obecnie mało która gra chce się sprzedać realizmem a już
od kilku lat ewidentnie zmienił się trend z dążenia do jak najbardziej realnej grafiki na "style graficzne" które nie wymagają jakości i szczegółowości
Z prostej przyczyny iż od kilku lat nie da się kupić karty graficznej w normalnej cenie, grę jako produkt trzeba planować na 2-5 lat wprzód więc kiedy zaczyna się zator na rynku możesz robić rzut monetą jak potoczy się rynek (jak to np zrobił swojego czasu crytek
Trochę ignorancja ale szczerze w dupie mam realizm i super super realne mimiki, chce żeby twórcy gier wydawali gry z dobry gameplayem, rozbudowanym światem, ciekawym uniwersum etc. Szczególnie gry sieciowe
Trochę ignorancja ale szczerze w dupie mam realizm i super super realne mimiki, chce żeby twórcy gier wydawali gry z dobry gameplayem, rozbudowanym światem, ciekawym uniwersum etc. Szczególnie gry sieciowe
@Paprycek: Niestety, od wielu lat naczelnym priorytetem jest wygląd. Grywalność najczęściej leży i kwiczy.
Dlatego tak wiele osób z sentymentem wraca do gier z bardzo prostą grafiką, ale o wybitnej grywalności.
Komentarze (111)
najlepsze
@orkako:
Dokładnie to samo zauważyłem - nie potrafią jeszcze realistycznie odwzorować ruchu mięśni twarzy, ale zadanie nie jest łatwe biorąc pod uwagę ich liczbę w ludzkim ciele. Mimo wszystko, nie sposób zaprzeczyć, że efekt jest imponujący.
@Mariusz1993:
"
Janusz Kowalski nie istnieje. To znaczy istnieje, ale nie jest człowiekiem. Wizerunek Janusza Kowalskiego został wygenerowany przez sieć neuronową na podstawie analizy kilkunastu tysięcy twarzy przeciętnego Polaka. Reprezentuje coś w rodzaju super-polaka. Jego imię i nazwisko jest mrugnięciem okiem w stronę obserwatorów, mówi nam: patrzcie hehe JANUSZ KOWALSKI, JANUSZ. KOWALSKI. Jest taki jak wy, wasz kolega, wiecie Janusz ten no. Kowalski.
Powiecie może, że przecież
@Dizel_AHTUNG:
Z prostej przyczyny iż od kilku lat nie da się kupić karty graficznej w normalnej cenie, grę jako produkt trzeba planować na 2-5 lat wprzód więc kiedy zaczyna się zator na rynku możesz robić rzut monetą jak potoczy się rynek (jak to np zrobił swojego czasu crytek
@Paprycek: Niestety, od wielu lat naczelnym priorytetem jest wygląd. Grywalność najczęściej leży i kwiczy.
Dlatego tak wiele osób z sentymentem wraca do gier z bardzo prostą grafiką, ale o wybitnej grywalności.
Komentarz usunięty przez moderatora