Wypuściłem swoją gierę na Steam i GOG, a teraz rozdajo klucze! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dobry Mirki! W piątek na Steam i GOG trafiła moja pierwsza gra indie. Była ona promowana w sekcji "Nadchodzące popularne", a teraz jest w "Popularne nowości" na stronie głównej Steam! Mam dla Was 10 kluczy dla 10 losowych osób z komentarzy.
AriInteractive z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 607
Komentarze (607)
najlepsze
Sprzedałem znacznie więcej niż 3k kopii, w tej chwili jest to 7.5k już po zwrotach. Na start miałem 13.8k wishlist w dniu premiery, teraz 37.3k. A jeszcze przede mną konsolki (Switch i XBOX pewnie).
Gra przekroczyła moje oczekiwania kilkukrotnie, bo dzień przed premierą myślałem, że sprzedam 5x mniej kopii. A sam projekt zaczynałem z myślą, że pewnie sprzedam 100 kopii max.
Największa promocja, to dostanie się na "New and trending",
Jeśli można małe AMA:
Sam to zrobiłeś w pojedynkę, czy to jakieś większe przedsięwzięcie? I tylko kod czy artwork też własnej roboty?
Zajmujesz się tym pełnoetatowo czy tak tylko wieczorami po tyrce w jakimś korpo?
Ile Ci mniej-więcej zeszło roboczogodzin?
Sukcesu życzę :)
Modele 3D, muzyka, dźwieki pozyskane od kogoś innego. Reszta tylko ja.
Pracowałem jako Frontend Developer. Byłem wypalony, wziąłem wolne dłuuugie. Potem dałem sobie szanse na gamedev i teraz na pewno będę kontynuował. Jestem bardzo zadowolony ze sprzedaży.
3 miesiące jakbyś usunął przerwy, gdzie nic nie robiłem i dużo z tych dni było bardzo łagodne.
Wiem, co piszę, bo też jestem programistą, też pisałem gry.
A animacje klocków są cudowne!
Żartuję, osobiście - na chwilę obecną - nie przepadam za tego typu grami, ale jakbym się kiedyś dorobił potomstwa, to chętnie im sprawię. Poza tym - podziwiam i gratuluję uporu w dążeniu do spełnienia marzenia. :-)