W drugim rankingu Green LCAP porównano samochody pod względem ilości energii przypadającej na cały ich cykl życia, łącznie z etapami produkcji, użytkowania i utylizacji, niezależnie od tego, jakiego rodzaju jest to energia – odnawialna, pochodząca z paliw kopalnych czy z atomu. Zwycięzcą drugiego rankingu jest diesel Skoda Octavia Estate, na którą przypada najniższa ilość energii w takim ujęciu.
Ważnym wnioskiem wyciągniętym przez Green NCAP jest to, że „podczas gdy kompaktowe i średniej
@omgoogle: Co xd? Przecież to co jest w artykule to jest informacja nieprawdziwa. NCAP kilka dni po pierwszej publikacji przyznało się do błędu i skorygowało liczby. Z tego co pamiętam błąd polegał na tym, że ślad węglowy wyprodukowania baterii policzyli 2 razy.
Tak to jest jak się tępo wierzy emocjonalnym klikbajtom, które "ujawniają spiski" czy "obalają ideologie". Niestety, ale wielu nie posiada umiejętności krytycznego myślenie i daje się zrobić w
No ci z tego? Na całym świecie nie ma tyle litu, żeby cała EU chociaż raz kupiła sobie elektryki. Póki technologia nie pójdzie do przodu to elektromobilność to mokry sen impotenta
Przecież od dawna wiadomo że to jest z góry założone przez EU i tak ma być. Scenariusz taki sam jak ze szczepieniami na Covid. Musisz kupić elektryka bo to uratuje planete.
No kto by się spodziewał, a tak serio to nie martwcie się z pomysłu na elektryki się po cichutku wycofają bo im się plan na gaz z rosji i elektrownie gazowe zesrał. No chyba, że faktycznie mają plan do tego założonego terminu wrócić do pełnoskalowego biznesu z ruskimi
Komentarze (14)
najlepsze
Tak to jest jak się tępo wierzy emocjonalnym klikbajtom, które "ujawniają spiski" czy "obalają ideologie". Niestety, ale wielu nie posiada umiejętności krytycznego myślenie i daje się zrobić w