100% symulacja w 3D. Ktoś pierwsze "wypalił" symulację spadającego domino i na tych leżących klockach pokolorował poszczególne elementy tak, by wyszedł obraz. Widać też że symulacja, bo domino po upadku cały czas trochę się przesuwa - poszczególne klocki trochę się na siebie nachodzą, więc reagują przesunięciem, a że klocków jest dużo, to te małe przesunięcia się sumują - no do tego nie jestem na 100% pewien czy akurat taki jest powód, ale
Animacja 3D. Po czym poznać? Po tym, że tekstura została nałożona na wszystkie klocki w grupie (a nie na każdy z osobna) więc niektóre mają na sobie 2 kolory (albo i więcej). Takiej precyzji nie da się uzyskać w sposób powtarzalny.
Animacja 3D. Po czym poznać? Po tym, że tekstura została nałożona na wszystkie klocki w grupie (a nie na każdy z osobna) więc niektóre mają na sobie 2 kolory (albo i więcej).
@Bartholomew: dokładnie tak. Nie trzeba dywagować o odbiciach, jak widać, że klocki na granicach kolorów zaczynają być wielokolorowe.
Komentarze (38)
najlepsze
Widać też że symulacja, bo domino po upadku cały czas trochę się przesuwa - poszczególne klocki trochę się na siebie nachodzą, więc reagują przesunięciem, a że klocków jest dużo, to te małe przesunięcia się sumują - no do tego nie jestem na 100% pewien czy akurat taki jest powód, ale
@Niech_moc_bedzie_z_toba: silnik renderujący to robi, nie symulacja (-‸ლ)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Bartholomew: dokładnie tak. Nie trzeba dywagować o odbiciach, jak widać, że klocki na granicach kolorów zaczynają być wielokolorowe.
@Bartholomew: najprościej to popatrzeć na tagi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://youtu.be/S2yx_4MjHhY
Komentarz usunięty przez moderatora