Jak tworzono pierwszą część GTA. 1996 r. [EN]
Rory Cellan Jones odwiedza studia DMA Design w Dundee – świeżo po sukcesie Lemmingsów, ale zanim stali się Rockstar Games – gdzie artyści, projektanci poziomów, muzycy i testerzy gier wideo ciężko pracują nad ambitnymi i tonalnie bardzo różnymi kontynuacjami Grand Theft Auto.
M.....T z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 62
- Odpowiedz
Komentarze (62)
najlepsze
eh, chyba sobie dwójeczkę zainstaluję (przystępniejsza grafika),
-co prawda obu części nie przeszedłem
¯\_(ツ)_/¯
Kiedyś to byli czasy...
suckmyrocket
itsgallus
iamthelaw
i te rozjeżdżanie Hare Krishna ehh
Swoją drogą - trochę niesamowite, że pomiędzy Lemmings a pierwszym GTA było tylko 6 lat różnicy(!). A te dwie gry dzieli cała epoka.
Dziwił mnie ten akcent, ale ludzie są z Edynburga to nie ma się co dziwić. :)
@kadarakaaa: T17 to najdłużej działający niezależny developer na świecie, mogą nim być, bo wystarczy, że wydadzą Wormsy na kolejną generację sprzętu i forsa się zawsze zgadza. A ta Twoja gra wygląda jak sieciowy STALKER.