Dacia Jogger uzyskała jedną gwiazdkę w teście EuroNCAP!
Brak sygnalizacji zapięcia pasów oraz brak mocowań ISOFIX w trzecim rzędzie był jednym z powodów, dla których Dacia Jogger została oceniona na jedną gwiazdkę
francuskie z- #
- #
- #
- 67
Brak sygnalizacji zapięcia pasów oraz brak mocowań ISOFIX w trzecim rzędzie był jednym z powodów, dla których Dacia Jogger została oceniona na jedną gwiazdkę
francuskie z
Komentarze (67)
najlepsze
https://www.euroncap.com/en/about-euro-ncap/how-to-read-the-stars/
Obecnie do oceny wlicza się również systemy unikania wypadków. Bez nich można mieć najwyżej 2 gwiazdki obecnie.
Możesz mieć ochronę zderzeniową na miarę 10 gwiazdek a i tak samochód dostanie jedną bo brak mu kilku zbędnych systemów. To już nie te czasy co kiedyś. Dziś jak samochód nie jest nafaszerowany elektroniką i nie piszczy jak #!$%@? bo nie zapiales pasów i nie gasi silnika to 3 gwiazdek nie dostanie.
Mój poprzedni Saab 9-3 z 2005r nosił miano najbezpieczniejszego auta świata lat 2003-2011.
Zapewne teraz też by dostał jedna gwiazdkę.
Chociaż darł ryja jak nie było zapiętych pasów czy i miał ISOFIX ,za to reszty bzdurnych gowien nie miał.
W czasie wypadku miał mnie chronić od śmierci. O to robił.
Niech wezmą nowa Dacie Jogger co ma jedną gwiazdkę i BMW E36 co ma jedną gwiazdkę (nawet, jeśli ma jeden
Z roku na rok te wszystkie gwiazdki mają coraz mniej sensu
@bylem_simpem: Oczywiście, że się mylisz :) Strefy zgniotu w e36 nie istnieją...słupki się łamią jak zapałki, a komora silnika wsuwa się do kabiny miażdżąc pasażerów:
E36:
https://www.youtube.com/watch?v=obdtYlqV7VU
W joggerze chociażby strefy zgniotu działają jak należy. Gniecie się wytracając energię do pewnego momentu a potem zabija Cię przeciążenie jak już
Komentarz usunięty przez moderatora