Wizerunek sieci Leroy Merlin i Auchan leci na łeb na szyję
Według analiz polskiej firmy SentiOne, sieci Leroy Merlin i Auchan tracą wizerunkowo najbardziej ze wszystkich bojkotowanych marek. Należący do tej samej grupy kapitałowej Decathlon, dzięki informacji, że firma zaprzestała sprzedaży w Rosji, zaczął odzyskiwać pozycję w rankingu.
zuluspl z- #
- #
- #
- #
- #
- 158
Komentarze (158)
najlepsze
A ja tam generalnie mam w dupie co robi prywatna firma. Prowadząc działalność w Rosji dają pracę tysiącom zwykłych ludzi, więc ich wyjście z Rosji nie uderzy w Putina, lecz w przeciętnego Rosjanina, który nie będzie miał gdzie zrobić zakupów.
Za
co ma znaczyć to pytanie? Pominąłem twój wysryw, bo mój wpis na pewno nim nie jest,
póki co również odpuściłem w nim zakupy