Wizerunek sieci Leroy Merlin i Auchan leci na łeb na szyję
Według analiz polskiej firmy SentiOne, sieci Leroy Merlin i Auchan tracą wizerunkowo najbardziej ze wszystkich bojkotowanych marek. Należący do tej samej grupy kapitałowej Decathlon, dzięki informacji, że firma zaprzestała sprzedaży w Rosji, zaczął odzyskiwać pozycję w rankingu.
zuluspl z- #
- #
- #
- #
- #
- 158
- Odpowiedz
Komentarze (158)
najlepsze
Trzeba użyć czasu przeszłego dokonanego
Zleciał
Teraz jest w otoczenie bagna, fekaliów i starych onuc
W moim umyśle zielone obi dostało łatkę "złego sklepu", a że są alternatywy to łatwo mogę kupić cokolwiek gdzie indziej. Ostatecznie w necie.
Pewnie takich osób jest więcej.
Weź to przez pryzmat zwykłego konsumenta. Najgorzej mają marki rozpoznawalne i sprzedające konkretny produkt. Taka firma klepiąca łożyska, przeguby lub inne żarówki może mieć w pompie takiego przeciętnego mirka, który i tak nie jest w stanie jej zbojkotować, a na samym wizerunku jej właściwie nie zależy, bo konsument nie jest odbiorcą końcowym.
Już widzę ten
Jest wiele polskich lub przynajmniej neutralnych marek tj Biedronka, Netto, Castorama, Obi, Społem, Dino, Polo Market i zachęcam wszystkich do świadomych zakupów. Można tam znaleźć ciekawsze produkty.
Zawsze można pójść do delikatesów po lepszą jakość.