@AnhelliWeMgle: Teoria jest ważna, ale nauczanie jej wyłącznie poprzez ściany tekstu i monotonną gadaninę jest chyba najgorszą metodą, jaką można stosować A potem narzekają te nadęte doktorki i inne profesorki, że studenci "nie chcą się uczyć" xD
Fajnie. Tak powinno się pokazywać fizykę, chemię, etc. w szkole. U mnie na fizyce ( l.90.)jedyne "doświadczenie" jakie nauczycielka robiła polegała na upuszczeniu klucza do sali, aby zademonstrować ciążenie ¯\_(ツ)_/¯
Zawsze miałem problem z fizyką bo miałem nauczycielkę, która jedynie podawała wzory i rozwiązywała jakieś abstrakcyjne zadania, a filmiki tego gościa oglądam z zaciekawieniem od kilku dni i łapię wszystko w locie. Podobnie jest z innymi przedmiotami, wystarczy coś mądrze pokazać i nagle materiał staje się prosty i ciekawy. Niestety ci polscy obsrani nauczyciele nie mają pojęcia o swojej pracy ( ͡°ʖ̯͡°)
@lujemujedzikieweze: Dokładnie tak, szczególnie na matematyce mnie to irytowało bo na lekcjach robiliśmy co innego a na sprawdzianach już co innego np. na lekcji w działaniach były liczby całkowite a na sprawdzianie pierwiastki, potęgi itd. Zaskoczenie że nagle ktoś kto na lekcji z łatwością rozwiązywał zadanie dostawał maksymalnie 2 ze sprawdzianu.
No dobra, a teraz szybkie pytanie do byłych i obecnych studentów politechnicznych: u kogo na uczelni mechanika przepływów była/jest pokazywana w taki sposób, a nie w formie najeżonego całkami równania na trzy tablice, którego tak do końca nawet sam prowadzący zajęcia nie ogarnia, ale tak ma być, bo tak jest w skrypcie i masz się pan, panie Pe tak tego wykuć na zaliczenie, bo jak nie, to do września będziesz pan ten
Świetne, aż wstyd się przyznać, ze do tej pory nie wiedziałem co powoduje, ze samolot lata - tzn myślałem, ze to kwestia prędkości, a tu elegancko wyjasniony mechanizm działania.
Komentarze (45)
najlepsze
Raczej na żadnej polskiej uczelni tak nie wyglądają
A potem narzekają te nadęte doktorki i inne profesorki, że studenci "nie chcą się uczyć" xD
Komentarz usunięty przez moderatora
Demonstracje fizyczne profesora Julius Sumner Millera
1. dlaczego samolot potrafi latać do góry kołami - przecież wtedy wypukła część skrzydła jest na dole :D
2. dlaczego samolot z papieru, który przecież ma płaskie skrzydła, też ładnie szybuje a nie spada pionowo jak kulka z
https://www.grc.nasa.gov/www/k-12/airplane/wrong1.html
https://www.grc.nasa.gov/www/k-12/airplane/wrong3.html