Spec od serwisowania wojskowego sprzętu opisuje festiwal fuszerki
Po samych oponach i rodzaju tego zakopania się z zerwanymi oponami facet stwierdza że te maszyny nie były przestawiane, serwisowane conajmniej rok. Festiwal amatorszczyzny i ignorancji. Nawet nowy sprzęt nie był zadbany a "magazynowany". To zmusza Ruskich do tych "konwojów" - omawia to zjawisko też.
Saeglopur z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 73
- Odpowiedz
Komentarze (73)
najlepsze
Pakuje sie za kierownice ludzi z kompletnej łapanki, wszystko jest w ogóle nie przemyślane. Co ciekawe facet pokazuje identyczne sytuacje z wojny w Finalndii gdzie Sowiety podkładały się masowo w sposób identyczny. ZERO wniosków do dziś.
1) Ten wątek będzie wyjaśniał domniemany kiepski stan Rosyjskich pojazdów wojskowych bazując na zdjęciu Pantsir-S1 kołowego systemu rakietowego
prawa tylna para opon i implikacje operacyjne wynikające z panującego na Ukrainie sezonu mokrego (czyli że wszędzie błoto bo leje)
2) Za grzech bycia nowym gościem, zostałem DCMA audytorem jakości na stanowisku szega US Army FTMV "programu serwisowania/utrzymania pojazdów" w oddziale podwykonawców którzy produkowali je od połowu 1990 do połowu 2000. Potem doszło
Wskazówka dla Ukraińców, tarasować drogi.