Niemcy już zdążyli znienawidzić elektryki? Bezlitosne wyniki badania
![Niemcy już zdążyli znienawidzić elektryki? Bezlitosne wyniki badania](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_1643145842QqWdpSCUhqwGMoX9TXZC8p,w300h194.jpg)
Najnowsze badania Deloitte pokazały, że Niemcy wcale nie chcą samochodów elektrycznych. Kłóci się to z przekazem obecnym w mediach.
![motohigh](https://wykop.pl/cdn/c3397992/motohigh_umfx3h0QU8,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 179
- Odpowiedz
Najnowsze badania Deloitte pokazały, że Niemcy wcale nie chcą samochodów elektrycznych. Kłóci się to z przekazem obecnym w mediach.
Komentarze (179)
najlepsze
Przy obecnej technologii magazynowania i ładowania baterii tego typu samochody to ślepa uliczka. Ani to praktyczne, ani ekologiczne.
Jak przestanie rząd płacić to sprzedaż poleci.
@Pawel993: Wszyskto idzie do góry, chodzi mi o stosunek ceny auta elektrycznego do spalinowego. Elektryki powinny kosztować porównywalnie, jeśli nie mniej od aut spalinowych.
@krabczy: Ale elektryki są lepsze tylko nie do wszystkiego. Do jazdy po mieście, carsharingu, na taksówki, do lokalnych dostaw itp. Są lepsze ze względu na mniejszą emisję w miejscu użycia, niższy hałas oraz lepsze przystosowanie do stania w korku.
Natomiast nie
@matiimakaka: Musiałbyś przyjąć jakieś kryteria bycia gorszym. Czy gorszym wyborem jest #!$%@?ć hajs na koks i dziwki, czy żyć skromnie, oszczędzać i umrzeć bogatym?
@oslet: Tak jesteśmy na początku tej drogi, ktora trwa od 180 lat.
@czekerout: Tu nie ma co udowadniać bak jest lepszy, zwłaszcza bak lpg albo etanolu.
Natomiast jeżeli chodzi o napęd to do miasta napęd elektryczny się sprawdzi lepiej niż spalinowy.
@czekerout: nie będą. Bak ma znacznie większą gęstość energii. Problem jest taki, że silnik spalinowy nieefektywnie ją wykorzystuje a ropę trzeba kupić za granicą, przetworzyć. Na końcu pieniądze są w kieszeni nafciarza a w mieście śmierdzi.
Przy takich postach jak twoj, majacych wzbudzic emocje, zapomina sie
Oryginalny raport wskazuje na postępującą elektrykfikacje z naciskiem że to jednak wciąż plug-in prowadzą w sprzedaży.
Łącznie też brakami innych informacji. Jak np. 500-600km to oczekiwany zasięg samochodu. Ale w większości przypadków ludzie robią takie wycieczki 1-2 w ciągu roku (mowa o przeciętnym użytkowniku a nie przedstawicielach) więc rocznie może przesiedzieć przy ładowarce w trasie