Jak kręcić kierownicą wg Mariana Bublewicza
Szkoła jazdy Mariana Bublewicza (Bubel) o podstawowych choć często zapominanych kwestiach dotyczących trzymania i obracania kierownicą, także pod kątem rajdowej jazdy.
Lampartini z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 92
Szkoła jazdy Mariana Bublewicza (Bubel) o podstawowych choć często zapominanych kwestiach dotyczących trzymania i obracania kierownicą, także pod kątem rajdowej jazdy.
Lampartini z
Komentarze (92)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
W książce "Super kierowca" Paula Ripleya jest omówione kilka technik, między innymi chwyt gokartowy czyli z krzyżowaniem rąk i autor poleca wypróbować każdą metodę i nauczyć się każdej z nich. Najważniejsza zasada, dwie łapy na kierownicy zawsze.
Ale trzeba przyznać - Bublewicz to był gość. Dla mnie ikona polskiej motoryzacji. Rajdowiec, wyścigowiec, normalnie motoryzacyjny człowiek - orkiestra.
jestem posiadaczem prawa jazdy kat. A, B, BE, C, CE... to ci musi wystarczyć do tego żeby pojąć jak zróżnicowany sprzęt jestem w stanie prowadzić i jaki już miałem przyjemność prowadzić. Ty mi mówisz o różnicy w skrzyni i prędkości... a ja ci powiem, że nie ważne czy jadę vw polo z silnikiem o mocy 60ps i manualną skrzynią
Pewnie, że fajnie kręci się małą kierownicą sportową, umiejscowioną wysoko na nabie i pod odpowiednim kątem. Jednak w każdym aucie jest inna kierownica, inna wielkość, inny kąt pochylenia (nie zawsze jest regulacja) i inaczej się ją trzyma. Ciekawe, czy jakby wlazł np. do Lanosa,
dodam tylko, że byłbyś w szoku co Bublewicz zrobiłby lanosem na pierwszej jeździe.