@raphaelll: Spokojnie sprawią nowymi ograniczeniami które mają wspomóc ekotransport, że znienawidzisz bardziej od elektryka swojego disla, bo będziesz płacił ogromne hara... przepraszam opłaty ekologiczne i tak będziesz miał mnóstwo ograniczeń co do wjazdów. No i jak auto nie spełnia najnowszej normy spalin to sorry musisz zmienić, kit z tym, że nowe będą te normy spełniać tylko na papierze.
Czekam aż te elektrośmieci na 4 kółkach zaczną się rozładowywać stojąc w korkach, bo np. ogrzewanie zużyło całą energię i z 50 km zasięgu zrobiło się 5 km xD
Dodajmy jeszcze ze kodzt przekechania 100km przy ladiwaniu z sxybkich ladowarek to ze 2x tyld co koszt przejschania tych 100km dieslem. Elektryk sie moze oplacac jedynie jak ladujesz w fomu, w 2. taryfie
W trasie przy powidzmy 120km/h też masz te 18kWh na 100km ?
@PDCCH: Dużo zależy od tego, czy auto stało w garażu i bateria jest ciepła, czy na zewnątrz. Przyjmując wariant, że bateria jest zimna to przy 120 zimą, przy ogrzewaniu na 22 stopnie, zużyje jakies 21-22kW / 100km. Natomiast jeżeli masz szczęście i ustawisz się za jakimś busem, który jedzie w tą samą stronę z prędkością w okolicach 110, to
60kW akumulator i 210km zasięgu. Przecież kupowanie tego auta kompletnie mija się z celem. E-niro z akumulatorem 64kW pokonuje w zimie bez żadnego problemu 350km przy normalnej jeździe, a jak się pojedzie ekonomicznie to i 400km nie będzie problemem.
Komentarze (104)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
@PDCCH: Dużo zależy od tego, czy auto stało w garażu i bateria jest ciepła, czy na zewnątrz. Przyjmując wariant, że bateria jest zimna to przy 120 zimą, przy ogrzewaniu na 22 stopnie, zużyje jakies 21-22kW / 100km. Natomiast jeżeli masz szczęście i ustawisz się za jakimś busem, który jedzie w tą samą stronę z prędkością w okolicach 110, to
@Wiesieks41: Nie no myślę, że każdy zrozumiał o co chodzi, bez twojego tłumaczenia.
Komentarz usunięty przez moderatora