Zostałem bezczelnie okradziony przez Glovo !

Odmówiłem przyjęcia niekompletnego zamówienia i zapłaty za nie kurierowi a po fakcie Glovo ściągnęło sobie pieniądze z mojej karty i nie chce mi ich zwrócić.
- #
- #
- 330
Odmówiłem przyjęcia niekompletnego zamówienia i zapłaty za nie kurierowi a po fakcie Glovo ściągnęło sobie pieniądze z mojej karty i nie chce mi ich zwrócić.
Witam społeczność wykopu. Do tej pory byłem tutaj tylko obserwatorem ale tradycyjnie wydarzyło się coś co skłoniło mnie do zrobienia tego artykułu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mianowicie w ostatni piątek 26.11.2021 złożyłem zamówienie przez aplikację Glovo wybierając płatność gotówką.
Glovo nie wykonało usługi którą zamawiałem ponieważ przyjechała tylko połowa mojego zamówienia. Zamawiałem 2 x Burger Drwala na Ostro a przyjechał jeden. Połowa zamówienia mnie nie interesowała więc odmówiłem jego przyjęcia i naturalnie nie zapłaciłem za nie. Po chwili dostałem e-maila od Glovo że moje zamówienie zostało anulowane i ściągnęli mi pieniądze za zamówienie z mojej karty która była podpięta pod aplikację.
Glovo twierdzi że powinienem zapłacić pani kurier, mimo że nie wywiązali się z umowy i nie dostarczyli mi tego co zamówiłem, a następnie zgłosić problem w aplikacji i wtedy otrzymałbym zwrot za niedostarczony produkt i że teraz nie mogą nic z tym zrobić i nie zwrócą mi pieniędzy, pomimo że ja tutaj niczym nie zawiniłem. Zostałem bez zamówionego jedzenia i bez pieniędzy za nią na koncie. Nie wyraziłem zgody na użycie mojej karty w tej transakcji a Glovo zapiera się że wybrałem płatność kartą. Pierwszy raz w życiu spotkałem się z taką sytuacją.
Złożyłem reklamację w moim banku o cofnięcie przelewu z tytułu niewykonania usługi, ale to może trochę potrwać i nie mam pojęcia jak się zakończy. Napisałem również maila do UOKIKu i czekam na odpowiedź. Zostali również przeze mnie odpowiednio ocenieni gdzie trzeba. Byłem ich klientem od lat. Okradli mnie na 41,20 ale stracą więcej bo już nigdy nie skorzystam z ich usług. Wiem że nie jest to duża kwota ale nie zamierzam odpuszczać. Poinformuję Was jak to się skończy. Tymczasem przestrzegam przed korzystaniem z ich usług. Proszę o komentarze co o tym myślicie i ktoś może miał podobną sytuację? Dziękuję za uwagę (ʘ‿ʘ)
Komentarze (330)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
- Jest pan zdecydowany?
- Czy aby na pewno?
- Czy nie jest pan robotem?
- Jest pan pewien swojej pewności?
- Czy pan jest trzeźwy?
i w końcu po batalii dwu dniowej usunęli
Rok temu przy słabszych dowodach udało mi się odzyskać tak kasę za bilety od GotoGate (chwala dla Santander, że nie odpuscili)
Yikes - jedna "wtopa" w ciągu kilku lat i od razu tak wielki raban.
Czyli w sumie nie na 41,20, ale na 20,60?
W ogóle dawanie numeru karty lub przedpłacanie zamówień to średni pomysł. Raz na pizze z dominosa po przedpłaceniu czekałem 4 godziny i nie dojechała.
Dostałem na maila wiadomość o treści (w skrócie): "-20 zł na twoje następne zamówienie!". Myślę sobie - spoko, dawno nic nie zamawiałem więc pewnie dali mi taki kod w ramach remarketingu. Składam zamówienie na pizzę, wprowadzam kod, apka pokazuje wprost, że kwota została zmniejszona z 54 zł do 34 zł, pokazuję jeszcze mojej dziewczynie telefon, żeby zaakceptowała, że taka kwota jest
To już ten funkcjonariusz powinien mu dać te 4 dychy za niezawracanie dupy
Może niektórym chodzi o to, żeby odbierać osobiście zamówienie w lokalu, co przy ostatnich fikołkach z dowozami nie jest wcale takie głupie?
Pewnie pomyślał:
Trochę głupio wyszło ale co ma się zmarnować. Om om om
DO pierwszej takiej sytuacji która prędzej czy później kiedyś nadejdzie.
Też kilka razy miałem okazję otrzymać coś innego, ale wystarczył od razu jeden telefon do restauracji że zaszła pomyłka i zaraz było wszystko git.
Ja nawet wykopków nie muszę czytać, na żywo wśród znajomych też takich mam.
Wystarczy jedno pytanie kontrolne 'co zrobiłeś żeby rozwiązać problem w sposób inny jak pretensjonalny'? I zawsze nabierają wody w usta.
Nikt nie czai, że po drugiej stronie też jest człowiek
Gdybyś płacił Blikiem to by Ci mogli naskoczyć co najwyżej. Przy czym, rzecz jasna, absolutnie nie usprawiedliwiam tutaj Glovo.
Wybrał płatność gotówką, glovo bezprawnie obciążyło jego kartę i teraz ma otwartą drogę do chargeback.
Podstawowymi kryteriami w chargeback są "czy wyraziłeś zgodę na obciążenie karty?" i "czy otrzymałeś zamówione towary?", w tym przypadku odpowiedź na oba pytanie brzmi "nie" co oznacza ogromne szanse
@FightMaker: w bliku nie masz Charge Back. Lepiej jednak podpiąć wirtualną kartę zen.com lub revoult i mieć ją zblokowaną. Robisz zakupy to odblokowujesz w 10 sek.
Nie rozumiem i nie zrozumiem takiego podejścia. Kwota nie ma tutaj nic do rzeczy, najzwyczajniej w świecie cię oszukali i nie ma znaczenia, czy to 4 zł czy 4000. To w ogóle nie powinno mieć miejsca, a już tym bardziej nieautoryzowane użycie przez nich twojej karty.
Nie odpuszczaj, bo nie masz czego. To twoje pieniądze, na których zarobienie musiałeś poświęcić czas, a tego nikt ci
Polecam (narazie) Wolt jesli jest dostepny - za kazdym razem gdy mialem problem z zamowieniem dostawalem z powrotem srodki na konto.
Tak na pewno. Kilka lat i pierwsza taka akcja Glovo które tnie w c*** w połowie zamówień.
Ogólnie wiem że to złodzieje, ale trudno nie odnieść wrażenia że autor trochę sobie koloryzuje.
@Gjbgghbhhjj: Sprawa jest na Policji, nasz Mecenas skontaktuje się z waszym mecenasem.