Tesla pokazała hamulce za 83530 zł do Modelu S Plaid
Model S Plaid rozpędza się do setki w 2,1 sekundy, a maksymalnie dobija do 320 km/h. Wszystko to dzięki trzysilnikowemu układowi napędowemu na wszystkie koła, który zapewnia temu elektrycznemu sedanowi całe 1020 koni mechanicznych mocy....
LuckyStrike z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 56
Komentarze (56)
najlepsze
Ich przewaga jest na torze, gdzie zwykłe się szybciej przegrzewają. Dodatkowo - ceramiczne piszczą jak nie są rozgrzane - a na normalnych drogach nie ma gdzie ich rozgrzać.
Droga hamowania przy codziennym użytkowaniu jest podobna.
Wymiana przednich klocków hamulcowych oraz tarcz ceramicznych to koszt około 56 tysięcy złotych. Podobny komplet na tył kosztuje około 45 tysięcy złotych, co łącznie daje ponad 100 tysięcy złotych za same hamulce. Warto dodać, że te zużywają się w zależności od stylu jazdy kierowcy.
I w sumie fakt, 80k PLN to za mało, by to zahamować ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
Natomiast fakt, że takie hamulce się przydadzą w takim aucie to szacun. Wcześniejsze tesle się pociły, a te nowe Plaid-y cisną na torach ile się da. Tylko hamulce miały tragicznie słabe, co właśnie się zmieniło ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@wonsztibijski: przepisowa jazda w ruchu ulicznym? To oba dojadą podobnie
Jak jeżdżę przepisowo to do celu dojeżdżam w podobnym czasie bez względu czy jadę autem co ma 100, czy 400 koni
Chyba że mowa byłaby o autobahnie i ciśnięciu ile można, ale wtedy bateria leci w oczach
@DziadzioMiecio: po co się ograniczać, od razu Rzeszów-Irkuck.