Tesla pokazała hamulce za 83530 zł do Modelu S Plaid

Model S Plaid rozpędza się do setki w 2,1 sekundy, a maksymalnie dobija do 320 km/h. Wszystko to dzięki trzysilnikowemu układowi napędowemu na wszystkie koła, który zapewnia temu elektrycznemu sedanowi całe 1020 koni mechanicznych mocy....

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 56
Komentarze (56)
najlepsze
Ich przewaga jest na torze, gdzie zwykłe się szybciej przegrzewają. Dodatkowo - ceramiczne piszczą jak nie są rozgrzane - a na normalnych drogach nie ma gdzie ich rozgrzać.
Droga hamowania przy codziennym użytkowaniu jest podobna.
@Filip69: no i mnie wygnałes na jutuba, bym szalonej tesli kliki robił. :/
Wymiana przednich klocków hamulcowych oraz tarcz ceramicznych to koszt około 56 tysięcy złotych. Podobny komplet na tył kosztuje około 45 tysięcy złotych, co łącznie daje ponad 100 tysięcy złotych za same hamulce. Warto dodać, że te zużywają się w zależności od stylu jazdy kierowcy.
I w sumie fakt, 80k PLN to za mało, by to zahamować ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
Natomiast fakt, że takie hamulce się przydadzą w takim aucie to szacun. Wcześniejsze tesle się pociły, a te nowe Plaid-y cisną na torach ile się da. Tylko hamulce miały tragicznie słabe, co właśnie się zmieniło ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ty też jadąc 5 godzin powinieneś zrobić przynajmniej jeden postój na siku czy kawkę więc zwycięzca konkurencji jest jeden. Ten, który nie jedzie terkoczącym szrotem.
Warto dodać, że będziesz musiał zaliczyć postój na dolewkę oleju. Jak tym 1.9tdi wjedziesz
@wonsztibijski: przepisowa jazda w ruchu ulicznym? To oba dojadą podobnie
Jak jeżdżę przepisowo to do celu dojeżdżam w podobnym czasie bez względu czy jadę autem co ma 100, czy 400 koni
Chyba że mowa byłaby o autobahnie i ciśnięciu ile można, ale wtedy bateria leci w oczach
Odnośnie jazdy szybciej niż przepisowe 140km/h to nie ma ona w tych warunkach sensu. Ta autostrada (A4) ma wiele odcinków w remoncie + przy
Komentarz usunięty przez moderatora
Ostatnio ta tesla z dragsterem się ścigała i wygrała, jakieś mclareny i inne wynalazki też w tyle zostawiała
Dwa, nawet takie osiągi czy jeszcze lepsze nie odbiorą prawdziwej przyjemności z dźwięku silnika i wibracji solidnej V8 pod maską.
Podziwiam Muska za wykręcenie takiego hype na turbo melexa z jakością daci w środku.
@bartekfux: Audiofile za kierownicą...