"Wysoka mediana wieku przede wszystkim oznacza, że w większości są to pojazdy z bardzo dużymi przebiegami, średnio ponad 223 tysiące kilometrów, a więc tym samym są one bardzo wysłużone i mogą stanowić zagrożenie na drodze" - haha, zatrzymajcie tą karuzelę śmiechu :)
@demdox: Teraz patrzy się na motoryzacje z perspektywy aut elektrycznych. Dla elektryka 223k km to z trzy życia, natomiast średnia żywotność to pewnie około 7-8lat ( ͡°͜ʖ͡°). Trochę to smutne, że mimo rozwoju technologii to kilkanaście lat temu można było spotkać auta z przebiegamy 500k których np silniki były dopiero w kwiecie wieku.
Czyli najbardziej wytrzymała jest benzyna z LPG? Nie wspominając o tym, że jest bardziej ekologiczna od elektryków, zarówno jeżeli chodzi o napęd jak i brak kosztów produkcji kolejnego nowego pojazdu oraz brak kosztów złomowania.
@Djelon: Szkoda, że producenci tego nie widzą. Nowe auta jak mają gaz to tylko dla jakiś absurdalnych silników 60 KM. Ostatnim autem z w miarę sensownym silnikiem z gazem była chyba Astra.
Nooo ja mam na przykład passata b5.5 z 2003. 1.8t pod maską, LPG, lekko ponad 300k z czego z 50k moje. I jeździ, nic mu się nie dzieje. Z miesiąc temu robiłem rozrząd i zawieszenie z przodu (ale zawias to norma) blacha zdrowa, przejedzie pewnie kolejne 300k
Komentarze (12)
najlepsze
Nie wspominając o tym, że jest bardziej ekologiczna od elektryków, zarówno jeżeli chodzi o napęd jak i brak kosztów produkcji kolejnego nowego pojazdu oraz brak kosztów złomowania.
Szkoda, że producenci tego nie widzą. Nowe auta jak mają gaz to tylko dla jakiś absurdalnych silników 60 KM. Ostatnim autem z w miarę sensownym silnikiem z gazem była chyba Astra.