Aflofarm nie musi płacić 12,9 mln zł kary za reklamę RenoPuren Zatoki Junior
Sąd uchylił 12,9 mln zł kary i nakaz emisji oświadczenia przez Aflofarm Farmacja Polska za sugerowanie w reklamie suplementów diety RenoPuren Zatoki Junior, że produkty mają właściwości lecznicze. To kolejna odsłona sporu sądowego w sprawie tej kary.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- 62
- Odpowiedz
Komentarze (62)
najlepsze
Wszystkie te gówno suplementy w ogóle nie powinny być reklamowane jako lek dla kogokolwiek.
Ciekawi mnie co tacy ludzie mają w głowie. Na pewno tu jesteście, ujawnijcie się.
Ciekawi mnie co tacy ludzie mają w głowie. Na pewno tu jesteście, ujawnijcie się.
Dotyczy to nie tylko suplementów ale również handlu w niedzielę czy koncesji na nadawanie albo reklam piwa.
Trzeba po prostu tworzyć mądre prawo i tyle.
@cerix: Powiedz mi, jak żyjesz, co jesz na co dzień? :D