Zmuszanie do elektromobilności nie leży w niczyim interesie – uważa szef BMW
Według szefa ds. rozwoju BMW – Franka Webera – nie jesteśmy jeszcze gotowi na elektromobilność, a jej wprowadzanie na siłę nie przyniesie nikomu korzyści. Dlatego BMW zwleka z podaniem daty zaprzestania produkcji silników spalinowych.
bezwinek z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 169
Komentarze (169)
najlepsze
Jak zaczniesz produkować etanol na paliwo to będzie jak z cena oleju roślinnego jak cena jest poniżej ceny ON to ląduje w baku. Kolejny problem jest taki że metanol to fermentacja i destylacja co nie stanowi problemu bo można kocioł samym metanolem opalać problem polega na tym że wsad do kotła będzie konkurował o plac do upraw z żywnością. Z powdu cen oleju i niskich zbiorów rzepaku
- Bateriami,
- Produkcją baterii,
- Zasięgiem,
- Brakiem infrastruktury,
- Zapotrzebowaniem na energię,
- Istniejącą siecią energetyczną,
- Ceną końcową,
- Zupełnie zerową przydatnością w zastosowaniach innych niż prywatno-konsumenckie.
KAŻDY inżynier upie*doliłby coś takiego już na etapie projektowania, wrzucając do teczki z napisem "wyciągnąć za 70 lat". Ale że w obecnych czasach do takich decyzji upoważnieni są nie inżynierowie a urzędnicy forsujący nakazy z góry i korpo
Większość producentów szczeka na diesle, a BMW chyba ani myśli wywalać ich z oferty, bo stanowią ogromną część sprzedaży i są ekologiczniejsze od benzyn z obecną technologią.
Komentarz usunięty przez moderatora
@jwayler: Ewentualnie spłonięcie na autostradzie.
@Mathas: Bo VAG ma kilkanaście marek. Jak chcesz duży silnik to kupujesz jakieś droższe Audi albo Porsche, a nie Skodę.
Docelowo tak, elektromobilność to przyszłość, tylko przed