Deweloperzy Cyberpunk 2077 proszą graczy o opinie na temat zadań
Cyberpunk 2077 jest dla CD Projektu ogromną lekcją. Deweloperzy najwyraźniej chcą z niej wyciągnąć, jak najwięcej i dlatego proszą graczy o pomoc. Co się Wam najbardziej podobało?
Lookazz z- #
- #
- #
- #
- 182
Komentarze (182)
najlepsze
@mrmydlo: jako linearna historia? była w porządku. jako historia w rpg gdzie oczekujemy że nasze poprzednie wybory wpłyną na przyszłe wydarzenia i zakończenie gry? no nie.
szczególnie boli po wieśku trzecim, gdzie faktycznie te wybory potrafiły ugryźć w dupę.
chociaż i tak największą wadą tej gry jest looter-shooteryzm. jak mnie to #!$%@?, że:
1. wyglądam jak
Komentarz usunięty przez moderatora
Po pierwsze myślałem, że celowo trollują z imionami żeby właśnie złapać graczy na złym wyborze co uznałem za całkiem zabawne ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A po drugie w ciągu krótkiej chwili poruszyła kilka niesamowicie ciekawych zagadnień takiego miasta przyszłości i wynajmowania własnego ciała.
Pierwsza misja w której poczułem klimat jak w Blade Runnerze 2049.
A co
@Zielony_Pio: i to kiepskie. Nie pamiętam już gry, w której radio tak bardzo wisiało mi koło pyty, że wolałem chodzić wszędzie na piechotę lub używać fast travel niż turlać się jakimś klocem z #!$%@?ą muzyką w tle.
Np. taki AC Valhalla. Ubi wydał do gry 2 spore fabularne DLC, i sporo różnych nowości do samej podstawki. Może ze 100 godzin dodatkowej zabawy. Zajęło im to chyba z 9 miesięcy, bo z tego co pamiętam gra miała premierę miesiąc przed CP2077.
Redzi w tym samym czasie wydali kilka fixów do CP2077...
To tak jakby CP zamiast cyberpunka zrobili kolejnego wiedźmina na tym samym silniku (cyberpunk też chyba na nim leci ale jednak musieli go mocno zmienić na potrzeby strzelanki), jestem przekonany, że z terminami byłoby o wiele lepiej, tak samo z jakością gry.
Fajnie jakby dodali jakieś questy związane z radiem policyjnym, którego możemy słuchać jak wsiądziemy do radiowozu.