Szachista Jan-Krzysztof Duda ma ogromny potencjał marketingowy, ale sponsorzy...
...nie potrafią tego wykorzystać. J.K. Duda został zwycięzcą szachowego Pucharu Świata, to największy sukces w historii powojennych szachów w Polsce (...) jednak zainteresowanie jego osobą jak na razie jest niewielkie. (...) Brak pomysłu i kreacji na taką współpracę po stronie sponsorów.
HaHard z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 136
Komentarze (136)
najlepsze
@Florentin0Ariza: Jasne, w Polsce może reklamować kabanosy albo materace. To ktoś kupi a firmie się
Jeżeli JK Duda chce być interesujący dla sponsorów to niech buduje swój wizerunek, markę i socjale żeby stać się interesującym dla nich. Jest tylu ludzi którzy by chętnie
Powiem wam, że wcale nie jest potrzebna szachom popularność powszechna. Na pewno nie w tym kraju.
Był ostatni boom i nic z niego nie zostało. Swoje zrobią po prostu sukcesy Janka.
Może teraz siię nie przypodobam "nowym", albo "wakacyjnym" fanom szachów. Niemniej jeśli już