Polsat i Plus z nowymi logotypami, bez słoneczka i uśmiechu
Grupa Cyfrowy Polsat wprowadza nową, spójną identyfikację wizualną marek Plus i Polsat. - Nowe logotypy zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru przez naszych widzów i klientów - podkreśla Zygmunt Solorz.
pieczarrra z- #
- #
- #
- #
- #
- 212
Komentarze (212)
najlepsze
Czy może zatem ktoś wyjaśnić konkretnie o jaką przejrzystość chodzi? O jaką łatwość odbioru? W czym to pomaga i na co to ma wpływ? I dlaczego? Falowana linia lepsza od linii innej, a dlaczego? Proszę o wypisanie argumentów.
Takie logo da się nanieść wszędzie i będzie to czytelne. Wypalisz takie coś w drewnie, wygrawerujesz, wyświetlisz za pomocą jednokolorowego źródła światła, stworzysz w powietrzu za pomocą roju dronów.
Przykłady abstrakcyjne, aby pokazać możliwości.
Bardziej przyziemnie: takie logo będzie równie czytelne przy wydruku czarno-białym, będzie równie łatwo odbierane przez osobami z różnymi wadami wzroku
Logo ma przyciągać oko, albo chociaż nie odpychać. Temu udało się zawieść na obu obszarach.
Dziękuję panie Zygmuncie, poprzednie były dla mnie zbyt ciężkie w odbiorze i nastręczały wielu problemów w codziennym funkcjonowaniu ale teraz dzięki jasnej wizji wirtuozów sztuki graficznej czuję od razu, że jako klient nie zostałem pominięty w krystalizowaniu esencji cech charakteryzujących ideę tego unikatowego projektu.