Odblokowali możliwość szczepień dla 40latków, jakoś o północy, chyba przez przypadek (nie odtrąbili sukcesu w TVP) więc teraz 'naprawiają'. Pewnie dlatego wyłączyli możliwość zalogowania się do Profilu Zaufanego
Znasz się na czymś. Wiesz, że za chwilę się wysypie. Piszesz maila, opisujesz problem tak prosto, żeby dziecko zrozumiało, zostawiasz dane, telefon.
I przychodzi odpowiedź, dzięki której już nigdy nie najdzie Cię ochota do jakiejkolwiek pomocy.
===
Aby zachować ciągłość korespondencji, prosimy odpisać na tego maila. W innym przypadku, zostanie założony nowy wątek, który utrudnia weryfikację problemu. Ponadto, jeśli mają Państwo więcej niż jeden problem, należy każdy z problemów, opisać w oddzielnych
@kjjbox: ja kiedyś zgłosiłem błąd do eupap - musiałem ściągnąć arkusz excela, coś tam ręcznie powpisywać (nawet nie było pól wyboru) i odesłać. Odezwali się po 9 miesiącach, powiedziałem, że se sam naprawiłem i niech sp...ją...
@Bill_Bohater_Galaktyki: ZUS miał ostatnio błąd w formularzu Z-3b. Dodali nowe pole, jego wartość była w systemie, ale nie była widoczna przy przeglądaniu dokumentu przez użytkownika.
Zgłosiłem błąd na infolinii. -przekonać kogoś, że ZUS się w czymś pomylił to jest wyczyn ( ͡°͜ʖ͡°) -naprawili bardzo szybko -zero powtórnego kontaktu //
Administracja Profilu Zaufanego: Przepraszamy za awarię systemu. Internauci: Przecież działa poprawnie. Administracja Profilu Zaufanego: Dziwne, u nas nie działa.
Bolzga 2021. Spis powszechny OBOWIĄZKOWY z opcją wypełnienia formularza przez internet. Udało mi się zalogować do systemu za 3 razem. PZ wywalało pięknie. Następnie po wypełnieniu formularza dopiero za 3 czy 4 próbą wysłania system łaskawie przyjął wniosek i zapytał łaskawie czy życzę sobie udział w loterii i akceptuję RODO w związku z tym.
Oprócz maila z kodem loterii nie dostajecie żadnego potwierdzenia wypełnienia wniosku.
Jest przeciążony, udało mi się zalogować około 10 i zarejestrować na szczepienie, choć profil wywalał błędy. Trzeba wchodzić kilka razy na konto pacjenta i ponawiać logowanie, nawet jak jest "biały ekran." W końcu token przekaże. (znaczy teraz to i tak rejestracja jest zablokowana)
Komentarze (62)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
I przychodzi odpowiedź, dzięki której już nigdy nie najdzie Cię ochota do jakiejkolwiek pomocy.
===
Aby zachować ciągłość korespondencji, prosimy odpisać na tego maila. W innym przypadku, zostanie założony nowy wątek, który utrudnia weryfikację problemu. Ponadto, jeśli mają Państwo więcej niż jeden problem, należy każdy z problemów, opisać w oddzielnych
Zgłosiłem błąd na infolinii.
-przekonać kogoś, że ZUS się w czymś pomylił to jest wyczyn ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-naprawili bardzo szybko
-zero powtórnego kontaktu
//
źródło: comment_1617287341CAFG10fby8PAFJVzgp0OBv.jpg
Pobierzźródło: comment_1617289434N8e6VWVUq2c4K53ZevLfc7.jpg
PobierzInternauci: Przecież działa poprawnie.
Administracja Profilu Zaufanego: Dziwne, u nas nie działa.
źródło: comment_1617273348NvczM0kLJW52aCR7J7zdVW.jpg
PobierzUdało mi się zalogować do systemu za 3 razem. PZ wywalało pięknie. Następnie po wypełnieniu formularza dopiero za 3 czy 4 próbą wysłania system łaskawie przyjął wniosek i zapytał łaskawie czy życzę sobie udział w loterii i akceptuję RODO w związku z tym.
Oprócz maila z kodem loterii nie dostajecie żadnego potwierdzenia wypełnienia wniosku.
xd.xd.xd
Komentarz usunięty przez moderatora