@Szokatnica: W ogóle to auto to był sztos. Do produkcji wpadło w 1984 - więc jego odpowiednikami po drugiej stronie kurtyny był Kadet E i Golf II - trudno powiedzieć, by od nich odstawała technicznie - śmiem twierdzić, że może i nawet była ciut lepsza. Funkcjonalność nadwozia nie była gorsza, a najpopularniejsze silniki 1,3-1,6 czy to VW czy Kadeta, nie były raczej cudami techniki, przy Ładowskich 1,3 i 1,5.
Tutaj mamy jedną z przedstawicielek pierwotnych ludów Syberii. Prawdopodobnie Buriatkę a te szczyty z tyłu to zapewne miały być góry Ałtaju. Gdy będziecie w Nowosybirsku to już jest rzut beretem do tego pasma, a warto je zobaczyć. W swoim życiu widziałem już sporo pasm górskich i uważam że Ałtaj jest najładniejszy.
Niewiem czy zwróciliscie uwage ale te zdjęcia były dedykowane na cały ZSSR. Także do republik. Poniżej reklama z Kirgizem i jego tradycyjną czapką zwaną Kałpakiem.
U nas nie było moralności socjalistycznej i golizna była bardzo powszechna, zwłaszcza w branży motoryzacyjnej. W każdym biurze czy warsztacie wisiało kilka "gołych bab" na ścianach.
Komentarze (119)
najlepsze
W UK jeszcze się trochę Ład uchowało.
Prawdopodobnie Buriatkę a te szczyty z tyłu to zapewne miały być góry Ałtaju.
Gdy będziecie w Nowosybirsku to już jest rzut beretem do tego pasma, a warto je zobaczyć.
W swoim życiu widziałem już sporo pasm górskich i uważam że Ałtaj jest najładniejszy.
Także do republik.
Poniżej reklama z Kirgizem i jego tradycyjną czapką zwaną Kałpakiem.
U nas nie było moralności socjalistycznej i golizna była bardzo powszechna, zwłaszcza w branży motoryzacyjnej.
W każdym biurze czy warsztacie wisiało kilka "gołych bab" na ścianach.