AMA - Gamedec - Anshar Studios
Hej - zgodnie z obietnicą dzisiaj o godzinie 17 zaczynamy nasze AMA. Razem z Nami (Krzyśkiem, i Kubą) udział w AMA weźmie Marcin Sergiusz Przybyłek - Autor sagi Gamedec na podstawie której powstaje nasza gra! Marcin jest również członkiem zespołu - konsultantem i designerem odpowiedzialnym za...
Anshar_Studios z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 41
Komentarze (36)
najlepsze
1. Jak rodzi się pomysł nad wydaniem takiej gry? Czy to zwykła rozmowa w barze i rzucanie hasła 'zróbmy grę'?
2. 'a skąd ma pan na to pieniążki?' ( ͡° ͜ʖ ͡°)
No bo musicie np. zatrudnić 10 osób - zakładając, że każdy zarabia 5000 zł netto (8 392,67 PLN łączny koszt pracodawcy) Pomnożyć to wszystko przez np. dwuletni proces tworzenia gry i wychodzą nam dwa miliony
1. Anshar Studios to firma składająca się z ludzi, którzy robią gry od lat (dotąd bardziej jako tzw. „third party”, czyli w ramach współpracy z innymi studiami). Część prac w firmie to kreacja nowych gier. Pomysł na „Gamedeca” wziął się z zainteresowania CEO firmy, Łukasza Hacury, dotyczącym „interesującego IP”, czyli literackiej serii „Gamedec”. Potem była seria spotkań Łukasza z Marcinem Przybyłkiem, spotkania Marcina z Marcinem Rybińskim – w tej chwili
1. Czy w grze będzie można pogłaskać pieska?
2. Macie dużą swobodę przy tworzeniu fabuły / questów? Czy Pan Przybyłek siedzi i krzyczy że coś jest nie tak jakby on chciał i wszystko z nim musicie konsultować?
3. W któymś wywiadzie pojawiła się informacja, że gra powstaje w języku polskim (w sensie na etapie developmentu) a później dopiero jest tłumaczona na angielski. Dlaczego tak?
1. Dowiesz się w swoim czasie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2. Marcin jest konsultantem, jeśli coś się nie zgadza z lore gamedecverse, to wtedy staramy się dojść do konsensusu, ale jeśli chodzi o generalny design to mamy cały dział designerów który czuwa nad tym, by wszystko było spoko :)
3. Większość studia stanowią Polacy, mówimy po polsku, myślimy po polsku, piszemy po polsku. Następnie, korzystając z
1. Czy będą postacie, które przyłączą się do głównego bohatera? Jeśli tak to czy będą to postacie rozbudowane ze swoimi historiami? Czy będzie można nawiązać jakieś głębsze z nimi relacje?
2. Długość gry? Ile zajmie wątek główny, ile przejście gry na 100%?
3. Jak nasze decyzje wpłyną na świat gry? Twórcy gier od dłuższego czasu nadużywają takich stwierdzeń, a potem okazuje się, że nasze
1. Czy będą postacie, które przyłączą się do głównego bohatera? Jeśli tak to czy będą to postacie rozbudowane ze swoimi historiami? Czy będzie można nawiązać jakieś głębsze z nimi relacje?
Tak, będą postacie towarzyszące głównemu bohaterowi / głównej bohaterce. Niektóre na dłużej, inne epizodycznie, zgodnie z decyzją podjętą przez gracza. W zasadzie nie ma postaci, która nie miałaby swojej historii. Każda wymyślona jest ze zwróceniem uwagi na to, gdzie żyje,
@Mikonchero zapytał czy demo otrzyma polską wersję językową - Niestety nie - Demo będzie dostępne tylko w języku angielskim aż do czasu premiery gry (16 września 2021).
1. Jaki jest budżet gry? - A ile byś dał? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2. Jak duży zespół i jak długo tworzył grę? Zespół liczy około 30+ osób i grę tworzymy mniej więcej 4 lata.
3. Czy jest szansa, że gra wyjdzie też na inne platformy (PS4/5, XBOX, Switch)? - Wersja gry na Nintendo Switch została zapowiedziana, ale dokładna data premiery
1. W dużym skrócie natura nie jest już miła, ludzie uciekli do miast-polis, które z uwagi na ograniczoną przestrzeń, rosną wzwyż a nie wszerz. Ich przestrzeń jest ograniczona przez bariery, która chroni ludzi od dzikiej natury. XXII wiek to czas nowej technologii i rozrywek. Powstały więc nowe formy spędzania wolnego czasu, zaawansowane gry do których człowiek wchodzi za pomocą całego ekwipunku - hełmu, łoża i płynów, które utrzymują gracza przy
Ile zarabiasz? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mamy też ofertę na stanowisko Marketing Artisty ( ͡° ͜ʖ ͡°) https://www.skillshot.pl/jobs/19818-marketing-artist-at-anshar-studios