Jesteśmy Anshar Studios - Developerzy gry Gamedec - AMA w tę Sobotę o godzinie 17:00! [27.03]
Hej!
Zjawiamy się tutaj, aby odpowiedzieć na różne wasze pytania dotyczące gry.
Niezależnie od tego, czy chcesz dowiedzieć się więcej o samej grze, o procesie przenoszenia mechanik wymyślonych podczas sesji papierowych RPG na grywalną sprawę, czy też usłyszeć więcej na temat procesu powstawania naszej gry - wpadnij, chętnie pogadamy.
Dla tych, którzy słyszą o grze po
Hej!
Zjawiamy się tutaj, aby odpowiedzieć na różne wasze pytania dotyczące gry.
Niezależnie od tego, czy chcesz dowiedzieć się więcej o samej grze, o procesie przenoszenia mechanik wymyślonych podczas sesji papierowych RPG na grywalną sprawę, czy też usłyszeć więcej na temat procesu powstawania naszej gry - wpadnij, chętnie pogadamy.
Dla tych, którzy słyszą o grze po
- vateras131
- delinquencia
- qawra
- jestemjestem
- mfenix
- +351 innych
@Mikonchero zapytał czy demo otrzyma polską wersję językową - Niestety nie - Demo będzie dostępne tylko w języku angielskim aż do czasu premiery gry (16 września 2021).
1. Jaki jest budżet gry? - A ile byś dał? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2. Jak duży zespół i jak długo tworzył grę? Zespół liczy około 30+ osób i grę tworzymy mniej więcej 4 lata.
3. Czy jest szansa, że gra wyjdzie też na inne platformy (PS4/5, XBOX, Switch)? - Wersja gry na Nintendo Switch została zapowiedziana, ale dokładna data premiery
1. Czy będą postacie, które przyłączą się do głównego bohatera? Jeśli tak to czy będą to postacie rozbudowane ze swoimi historiami? Czy będzie można nawiązać jakieś głębsze z nimi relacje?
Tak, będą postacie towarzyszące głównemu bohaterowi / głównej bohaterce. Niektóre na dłużej, inne epizodycznie, zgodnie z decyzją podjętą przez gracza. W zasadzie nie ma postaci, która nie miałaby swojej historii. Każda wymyślona jest ze zwróceniem uwagi na to, gdzie żyje,
Covid rzeczywiście był problemem rok temu, gdy lockdown uruchomił się tuż przed rozpoczęciem kampanii crowdfundingowej na Kickstarterze. Na szczęście
1. Anshar Studios to firma składająca się z ludzi, którzy robią gry od lat (dotąd bardziej jako tzw. „third party”, czyli w ramach współpracy z innymi studiami). Część prac w firmie to kreacja nowych gier. Pomysł na „Gamedeca” wziął się z zainteresowania CEO firmy, Łukasza Hacury, dotyczącym „interesującego IP”, czyli literackiej serii „Gamedec”. Potem była seria spotkań Łukasza z Marcinem Przybyłkiem, spotkania Marcina z Marcinem Rybińskim – w tej chwili
Mamy też ofertę na stanowisko Marketing Artisty ( ͡° ͜ʖ ͡°) https://www.skillshot.pl/jobs/19818-marketing-artist-at-anshar-studios
Marcin, Krzysiek i Kuba
1. Dowiesz się w swoim czasie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2. Marcin jest konsultantem, jeśli coś się nie zgadza z lore gamedecverse, to wtedy staramy się dojść do konsensusu, ale jeśli chodzi o generalny design to mamy cały dział designerów który czuwa nad tym, by wszystko było spoko :)
3. Większość studia stanowią Polacy, mówimy po polsku, myślimy po polsku, piszemy po polsku. Następnie, korzystając z
1. W dużym skrócie natura nie jest już miła, ludzie uciekli do miast-polis, które z uwagi na ograniczoną przestrzeń, rosną wzwyż a nie wszerz. Ich przestrzeń jest ograniczona przez bariery, która chroni ludzi od dzikiej natury. XXII wiek to czas nowej technologii i rozrywek. Powstały więc nowe formy spędzania wolnego czasu, zaawansowane gry do których człowiek wchodzi za pomocą całego ekwipunku - hełmu, łoża i płynów, które utrzymują gracza przy