Google, Amazon i Facebook bogacą się coraz bardziej na reklamach w pandemii.
Czy cyfrowi monopoliści zniszczą wolne i niezależne media? Amerykański rynek reklamowy w roku pandemii zdominowały trzy podmioty - Google, Amazon i Facebook. Razem po raz pierwszy zagarnęły w 2020 już ponad połowę wszystkich nakładów na reklamę w USA - wynika z danych GroupM.
Zegarmistrz_Swiatla z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 50
Komentarze (50)
najlepsze
To powoduje, ze koncowo za usulgi placi zdecydowanie wiecej, ale jest szczesliwy, ze zaoszczedzil minute.
Takie "niewinne" błędy powodują, że firma, która chce pozyskać
@CwanyWacek: To jest dla mnie niepojęte. Zupełnie jakby internet był od wczoraj.
Informacja uzyskana od Lewica Razem oraz Prawo i Sprawiedliwość.
Komentarz usunięty przez moderatora
Jakby ktoś nie zrozumiał, śmieję się z opisu znaleziska. Wolne i niezależne media nie istnieją, kropka.