To chyba nie jest prawdziwa "nacjonalizacja" bo firma nie jest prywatna. Koleje są w tej chwili zarządzane przez prywatną firmę, ale infrastruktura nie należy do tej firmy. Szkocja nie jest zadowolona jak koleje były zarządzane przez ostatnie lata i postanowili wziąć kolej w swoje ręce. Czyli będzie dwa razy drożej, ale za to nieco gorzej.
@boguslaw-de-cubalibre: "będzie dwa razy drożej, ale za to nieco gorzej" Własnie chyba nie... podróżowałem transportem publicznym/koleją w ostatnich 5 latach w ok. 16 krajach w europie i nigdzie, ale to nigdzie nie było tak drogo jak w Szkocji.
Nie jest niczym wyjątkowym znaleźć bilet lotniczy z Edi/Gla do Kato w cenie podróży pociągiem z Edynburga do Glasgow, którą dziennie robi setki osób... ceny w Szkocji jeśli chodzi o kolej są z
@boguslaw-de-cubalibre: kolej ma silne zwiazki zawodowe, taniej i lepiej to juz nie bedzie. Smiech na sali ze taniej jest samochodem niz pociagiem czy autobusem w tym kraju
No to jak by kto nie wiedział o co chodzi Unions welcomed the news. Kevin Lindsay, Aslef’s organiser in Scotland, said: ‘We welcome the beginning of the end of the failed franchise system here in Scotland. Never again should people’s railway ever be in the hands of the privateers. kolej akurat w szkocji jest glownie dla kolejarzy. Drogo, beznadziejne godziny i pociag se czasem przyjedzie a czasem nie.
Komentarze (8)
najlepsze
Nie jest niczym wyjątkowym znaleźć bilet lotniczy z Edi/Gla do Kato w cenie podróży pociągiem z Edynburga do Glasgow, którą dziennie robi setki osób... ceny w Szkocji jeśli chodzi o kolej są z
Unions welcomed the news. Kevin Lindsay, Aslef’s organiser in Scotland, said: ‘We welcome the beginning of the end of the failed franchise system here in Scotland. Never again should people’s railway ever be in the hands of the privateers.
kolej akurat w szkocji jest glownie dla kolejarzy. Drogo, beznadziejne godziny i pociag se czasem przyjedzie a czasem nie.