Gigant kosmetyków zrywa ze słowem "normalny". Usunie je z reklam i...
Unilever, jedna z największych firm na świecie z branży dóbr konsumenckich, właściciel wielu marek kosmetycznych pozbywa się "normalnego". Słowo to nie będzie już pojawiać się ani na opakowaniach produktów kosmetycznych, ani w reklamach i kampaniach marketingowych giganta. Jak mówi w...
Emigrant1 z- #
- #
- #
- #
- #
- 6
Komentarze (6)
najlepsze
no coz, 90 lat temu mieli racje.
btw, jak mnie wkrwia sztuczne mnozenie gamy produktow przez producenta, tylko po to aby bylo "wiecej produktow" na polce. A pozniej stoi czlowiek jak idiota szukajac NORMALNEGO plynu do czyszczenia kibla, i co widzi?
TURBO, MEGA, SUPER, EXTREME, STONG! tak tego
szampon do #!$%@? włosów.
A że użytkownik straci...cóż...na pewno wkalkulowali w równanie utratę części klientów.