O zmianach na wykopie w idg
Wykop.pl, polski klon amerykańskiego serwisu Digg.com został sprzedany. Nie wiadomo za ile, a Tomasz Drożdzyński, prywatny przedsiębiorca, który zakupił serwis jest bardzo tajemniczy. Wykop.pl nie znajduje się w wynikach Megapanel/PBI za czerwiec. Ma tyko 2617 zarejestrowanych użytkowników, ale jak mówi nowy właściciel, ponad 400 tys. odsłon miesięcznie. Tomasz Drożdzyński odpowiedział nam na kilka pytań związanych z zakupem serwisu.
piotrb z- #
- #
- #
- #
- 20
Komentarze (20)
najlepsze
Prawda.
Do tego ta śmieszna wypowiedź, iż NARAZIE w tv nie będzie reklam wykopu. haha.
Serwis technicznie też jakiś genialny nie jest - PHP4. Było wiele głosów, że funkcjonalności brak (nawet tak prostych jak podgląd przy dodawaniu linka).
Do wartości digga jeszcze wykopowi daaaleko, no ale każdy łebdwazerowy serwis sprzedać się musi :/
Polski przykład - Allegro, z którym nie radzi sobie eBay. W USA - Yahoo, czy YouTube, które jest popularniejsze od Google Video.
Co do pomysłu jak zarabiać na tzw. (boję się tego terminu :) )web 2.0 - racja. Zostają reklamy