Wydałem betę gry Dungeon Cube na Androida i chciałbym Was poprosić o opinie i sugestie co w niej zmienić/dodać przed premierą (o której też napiszę na Wykopie, jak przyjdzie na nią pora). To moja pierwsza gra, więc każda sugestia (np. jak poprawić balans, monetyzację, marketing, co zrobić żeby gra była bardziej wciągająca) mile widziana. Z góry dzięki!
Link do pobrania ze Sklepu Play: Dungeon Cube
Screeny
FAQ
Co to za gra?
Mix gry logicznej i ruguelike z elementami rozwoju bohatera. Łazimy po planszy 3x3 lub 4x4 i łoimy potworki z których wypada złoto.
Widziałem już te podobne stworki/podobną grę!
Tak, większość grafik to darmowe assety, do których linki zamieściłem w grze. A podobna gra to Dungeon Cards - nie ukrywam, że to z niej czerpałem inspirację i dodałem nawet do niej linka w dziale Informacje w grze. Ale chciałem zrobić swoją wersję, różnic jest sporo. Problem w tym, że gier (a szczególnie mobilnych) są miliony i wręcz nie da się wymyślić czegoś czego wcześniej już ktoś nie wymyślił.
Jaki silnik i dlaczego?
Godot, bo jest zupełnie darmowy, i moim zdaniem bardziej przyjazny do gier 2D niż Unity, a też da się eksportować na wszystkie popularne platformy. Z minusów - ma mniejsze community i brakuje mu takiego super wsparcia pobocznych rzeczy (jak reklamy, osiągnięcia, notyfikacje push, zakupy w grze), jakie ma Unity.
Dlaczego taka gra?
Nie chciałem, żeby było to kolejny idle clicker, choć wiem że one są najbardziej dochodowe dla jednoosobowych twórców gier. Spodobała mi się koncepcja Dungeon Cards - sesje gry trwają po kilka minut więc nadaje się na posiedzenia na tronie lub podczas jazdy autobusem. Nie ma nachalnych reklam (są tylko dobrowolne). No i chciałem, żeby był w niej rozwój bohatera.
Komentarze (9)
najlepsze
@janushex nie chciało ci się robić własnych assetów? Akurat przy pixelarcie można osiągnąć bardzo fajne efekty nie będąc specjalistą. No i zawsze plus dla gierki.
Dodaj napis samouczek w polskiej wersji zamiast tutorial, dodatkowo tekst mówi co prawda co trzeba robić, ale brakuje mu informacji, po co w ogóle to robimy, myślałeś o jakiejś planszy fabularnej?
Na miniaturce są schody, na pierwszym poziomie ich nie zauważyłem, musiałbyś dodać dużo grafik pixelart z nowymi stworkami, bo oglądanie diabełków znudziło mi się już po 2 minutach.