Facebook szkaluje Apple za wprowadzenie opcji wyłączenia śledzenia użytkowników
Facebook atakuje Apple i wykupuje całostronicowe reklamy w prasie, atakując za wprowadzenie możliwości wyłączenia śledzenia użytkowników w aplikacjach w iOS 14. Apple ma swoje za uszami, ale Facebookowi nie mieści się w głowie, że ktoś może próbować dać użytkownikom nieco więcej prywatności.
jestemjakijestem1212 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 122
- Odpowiedz
Komentarze (122)
najlepsze
Zaraz pewnie ktoś napisze, że przecież mówią źle. Tak tylko, że to nie ten kaliber słowa.
@FELIX90: Potwarz i kalumnia. (✌ ゚ ∀ ゚)☞
@FELIX90: To co rzeczesz to jakaś hucpa. ʕ•ᴥ•ʔ
1. będziemy dostawać dokładnie tyle samo reklam, ale nieprecyzyjnych więc będą mogli sobie na nie pozwolić tylko wielcy reklamodawcy, którzy do dziś prowadzą kampanie w sposób masowy, a nie w oparciu o analitykę zachowa użytkowników
2. Powstaną nowe systemy reklamowe, które będą przechowywać DOKŁADNIE TYLE SAMO DANYCH, ale w obrębiejednej platformy i środowiska: systemu