Praktyczny wstęp do AI z płytką Asus Tinker Edge T
Czym jest TPU i jak wykorzystać tzw. transfer learning do rozpoznawania znaków drogowych w ponad 150 fpsach? Oto praktyczny poradnik na temat sztucznych sieci neuronowych na bazie Asus Tinker Edge T z modułem Google Coral.
Forbot z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 35
Komentarze (35)
najlepsze
No i tego nie mogło zabraknąć:
Musiałbyś dołożyć rozpoznawanie linii na drodze, samochodów, otoczenia, głębi. W zasadzie to co robi Tesla.
Systemu z Tesli od razu nie zbudujesz, a na czymś się trzeba uczyć ;)
@Kargaroth: To jest za mało, potrzebna jest ogólna wiedza o świecie. Powiedzmy jedziesz sobie i nagle na drodze pojawia się obiekt. Jeśli to wbiegł jeleń, to wypadałoby próbować uniknąć zderzenia, ale jeśli to wiatr wwiał na drogę styropian, no to taranujemy. Tylko, że trzeba umieć rozróżnić jelenia od styropianu.
@Vadzior @leesiuu @m4cias @EndriuGolara @syn_admina @Zajc @L0s0wyL0gin @KoleS46 @MarcinOrlowski @C_________I_________ @TheCao @b7the7 @xed2 @madox @Replica @Kaban88 @jontek @nabbek @lonegamedev @michal1080 @kamilek_831 @Radio_Beton @atari666 @dj-disco @CapaciousCore @hawat @Cin-Cin @Jabel @d3sty @jarqka @makrojestdebest
Mimo wszystko bardzo fajny artykuł ;-)
Komentarz usunięty przez moderatora