Nowa procedura testów zderzeniowych przeprowadzanych przez Euro-NCAP.
Nowa procedura obejmuje m.in. zderzenie czołowe z mobilną barierą reprezentującą inny pojazd, co pozwala ocenić realne skutki zderzenia. Przez to ciężkie SUV-y będą mieć "pod górkę" z oceną. Warto zwrócić na dwie poduszki powietrzne między kierowcą a pasażerem w Toyocie Yaris i inne systemy bezp.
- #
- #
- #
- 199
Komentarze (199)
najlepsze
I właśnie z
@harcepan-mawekrwi: Tyle że ten maluch nie ma nic zamontowanego. Przecież zderzak Łągiewki to ta potężna machina stojąca na ziemi.
źródło: comment_16003270880ME9cxDiXQY7LKvZrIbH0p.jpg
PobierzWtedy nie było np testów z nieodkształcającą się przeszkodą. Każdy wie, że na 'nowe' standardy, stare samochody mialyby 1 gwiazdkę głównie z powodu braku systemów bezpieczenstwa.
A Janusze niech gadają - dla NCAP liczy się to co producenci na rynek wprowadzaja.
w mojej branzy panele dotykowe weszly bo konkurencja takie ma i ladnie wygladaja wiec i beda sie lepiej sprzedawac (mimo ze nie sa praktyczne)
źródło: comment_1600331983zKBgGjFDZluZnDZuDZKPRc.jpg
Pobierzźródło: comment_1600332007tbc85EyI1GaUtgB2JQzcmA.jpg
PobierzW koncu 3-tonowy SUV przekraczajacy predkosc o 20km/h jest dwukrotnie niebezpieczniejszy niz 1.5-tonowy kompakt. Zatem w takiej sytuacji powinien dostac np. +100% do wysokosci mandatu.
@cacum3: no i zasłanianie drogi, dawniej zasłaniały tiry, autobusy i dostawczaki, od jakiegoś czasu doszły do tego suvy których jest więcej niż tych wszystkich poprzednich razem wziętych a wyprzedzanie ich wiąże się z wyższą prędkością niż wyprzedzanie dostawczaka (oczywiście, można jechać ZA i po prostu patrzeć się w ścianę przed sobą) - ciekawe jak to wpływa na