Rekomendacje influencerów mają niewielki wpływ na decyzje zakupowe klientów
Zaledwie 15 proc. konsumentów w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych twierdzi, że rekomendacje wpływowych osób w mediach społecznościowych motywują ich do zakupów. Innego zdania są eksperci od influencer marketingu.
botereq z- #
- #
- #
- #
- #
- 275
- Odpowiedz
Komentarze (275)
najlepsze
Swoją drogą czy te 15% z tytułu to mało? Moim zdaniem to gigantyczna wartość: przecież te 15% to może być połowa osób które subują i followują różne osoby na różnych platformach (wiadomo że osoby 40+ bądź 50+ robią to znacznie rzadziej bądź wcale).
No i jeśli osoby te wkładają pracę i tworzą materiały z którymi docierają do
Komentarz usunięty przez moderatora
Przez to niektórym opłaca się kupować kiepskie reklamy o skuteczności na poziomie 1-2% - zwiększenie sprzedaży o 1% daje mu taki zysk, że reklama w telewizji mu się opłaci.
Nie ma żadnego ukrytego wpływu, działań podprogowych na podświadomość ani nic podobnego, to wszytko teorie spiskowe, w rzeczywistości chodzi wyłącznie o ten 1 czy 2%.
Tylko nieliczne reklamy telewizyjne są na tyle dobrze zrobione
@zalp: była tona badań robionych na ten temat. Przeróżne firmy wydaję miliardy dolarów na badania jak wpływać na sprzedaż i konsumenta, a Ty coś pieprzy że to bujda i nic nie działa? :D
Zastanówcie się, czy jak oglądacie film szanowanego przez Was Makłowicza, który jest we współpracy i tam jest używany jakiś zajebisty blender, to Wam przez myśl nie przeszło żeby sobie może taki blender kupić?
Inna grupa docelowa ceni influencera który świeci dupą. Z punktu widzenia marketingowca się to nie różni.
@Mesmeryzowany: I kupują produkty które są reklamowane xDDD BO TAKIE SĄ W SKLEPACH a reklamuje się praktycznie wszystko, ciekawe czemu nie kupują wszystkiego na drugim końcu świata od chińczyka gdzie się to po prostu nie opłaca z wielu powodów ¯\_(ツ)_/¯
Tylko nie da się sprawdzić obiektywnie w jakim stopniu reklama skłoniła kogoś do zakupu a w jakim zwykły rozsądek konsumencki.
#!$%@?ć marketingowców.
Bardzo rozbawiło mnie to zdanie.
@mr_gentleman: albo sami dali się nabrać na reklamę marketingowcow że to działa.