Dzieci ze środowisk o wysokim statusie społeczno-ekonomicznym miały wyższy ...
"Dzieci ze środowisk o wysokim statusie społeczno-ekonomicznym miały wyższy poziom umiejętności niż dzieci ze środowisk o niskim statusie społeczno-ekonomicznym w prawie wszystkich badanych dziedzinach kształcenia"
m.....g z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 192
Komentarze (192)
najlepsze
"4. Pradziadowi — żem do szkoły publicznej nie chodził, lecz miał dobrych nauczycieli w domu, i nabycie przeświadczenia, że powinno się na to nie żałować grosza"
Głupie dzieci, głupich i biednych rodziców, są biedne bo są głupie. Równanie wszystkiego w dół, zamiast wrócić do normalności (tzn. jedna osoba nie nadaje się nawet do kopania rowów, a druga może nauczyć się każdego zajęcia) jest przyczyną kompletnego załamania wydajności gospodarek zachodnich.
Nauka nie podniesiesz dużo jak startujesz ze 100. Jak masz w danej skali pierwszy wynik w zakresie bardzo wysokim to możesz trenować do wyższego wyniku. Tutaj też jest korelacja z wykształceniem rodziców - jeśli oboje rodziców ma wyższe wykształcenie techniczne to statystycznie dziecko ma dużo wyższy wyniki w testach IQ.