Fakty są takie, że w październiku Electra przestała się z nami rozliczać, ale pracowaliśmy, licząc, że to okres przejściowy i po uzyskaniu pozytywnych odbiorów Państwowej Straży Pożarnej oraz dopuszczenia do użytkowania SUNTAGO przez Nadzór Budowlany, wyrówna nam zaległości. Tak się nie stało.
Na nowej S7 odcinek Lubień-Naprawa GDDKiA odstąpiła od kontraktu z IDS-Bud, firmą z polskim kapitałem. Roszczenia podwykonawców są szacowane na ok. 40 mln zł (zapłacono już chyba z 18 i pozostaje ok. 20). To sytuacja niestety normalna, nie trzeba tutaj się doszukiwać wątków antysemickich, bo takich po prostu nie ma.
@Szakallo: Są nadzorowane przez GDDKiA - przed wystawieniem kolejnego PŚP (przejściowego świadectwa płatności) GDDKiA wymaga przedstawienie oświadczeń o niezaleganiu wobec podwykonawców wystawione przez nich samych.
Gdyby to był normalny kraj, to po takiej informacji żadna osoba nie powinna przekroczyć progu tego aquaparku. Sami uczymy byznesmenów, żeby dymali rodzime firmy - w końcu Janusz i Grażynka i tak tam pójdą, bo to przecież nie ich okradli...
Żydzi czy nie żydzi w Polsce zawsze tak samo, tak samo było z autostradami. Pewnie w papierach wyjdzie, że coś było niedogadane i nie muszą płacić i jak zwykle #!$%@?ąją tych najmniejszych. Taki mamy klimat.
Drug sprawa, że tak wygląda świat biznesu, ja oszukałem, ty oszukałeś wygrał lepszy. To samo robią np. Francuzi. Kiedyś mieliśmy drogie szkolenie od Thalesa i mieliśmy dostać certyfikaty ale koleś powiedział, że da jak dostanie zapłatę. Po
Komentarze (204)
najlepsze
Państwo z tekturki, liczą się tylko Orleny (państwowe) reszta może upaść, a co...
Ehh poważne biznesy, sami dają się dymać
Drug sprawa, że tak wygląda świat biznesu, ja oszukałem, ty oszukałeś wygrał lepszy. To samo robią np. Francuzi. Kiedyś mieliśmy drogie szkolenie od Thalesa i mieliśmy dostać certyfikaty ale koleś powiedział, że da jak dostanie zapłatę. Po