Nie polecam (jak wszyscy inni co tam kupili, powszechnie już wiadomo) sklepu Komputronik.
Nawet jeśli kupicie tam coś o 100 złotych taniej , nie kupujcie tam.
Wysłałem telefon Samsung A70 z niewygaszającym się ekranem ( zepsuty port USB, naprzemiennie pokazywało powiadomienie o podłączeniu/odłączeniu USB, co skutkowało wiecznie podświetlonym ekranem co rozgrzewało go jak patelnie) na reklamacje , tj. Na rękojmie. Czyli nie wiele mają tu do manewru bo nie mogą naprawić sami z siebie tylko muszą zaproponować naprawę, a ja mogę się na nią zgodzić lub zaproponować bardziej drastyczne dla nich akcje, np. Zwrot kasy , nowy telefon.
Zaznaczam ,że telefon zakupiony przez internet.
Co zrobił serwis Komputroniku?
Telefon naprawili bez mojej wiedzy , wysłali go z powrotem nie podając wcześniej odpowiedzi mailowej czy telefonicznej o zapadłej decyzji po mijających już 14 dniach czasu.
Przyszedł razem ze świstkiem o informacji że: Usterki nie stwierdzono! :)
I jak się bronić skoro usterki nie ma, oraz nie ma jak udowodnić że telefon został naprawiony?
Geniusze. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Następnym razem kupuje prosto od producenta.
Komentarze (42)
najlepsze
Sprawdź co masz napisane w rubryce "Gwarancja", na 100% jest napisane GP24.
GP24 oznacza iż za telefon (jeśli chodzi o gwarancję nie rękojmie) odpowiada producent czyli Samsung.
Mogłeś oddać telefon do serwisu samsunga, jeśli nie masz żadnego serwisu w swoim mieście samsung oferuję gwarancję door-to-door.
Zgłaszając jakikolwiek produkt z tytułu rękojmi zgodnie z prawem mogą sami podjąć decyzję, czy produkt naprawiają czy oddają pieniądze.Nawet przy zgłoszeniu z tytułu rękojmi i tak zazwyczaj jest to wysyłane do serwisu producenta na naprawę.
Jak
Nie wysłałem do komputronika tylko odrazu do producenta.