Nie polecam (jak wszyscy inni co tam kupili, powszechnie już wiadomo) sklepu Komputronik.
Nawet jeśli kupicie tam coś o 100 złotych taniej , nie kupujcie tam.
Wysłałem telefon Samsung A70 z niewygaszającym się ekranem ( zepsuty port USB, naprzemiennie pokazywało powiadomienie o podłączeniu/odłączeniu USB, co skutkowało wiecznie podświetlonym ekranem co rozgrzewało go jak patelnie) na reklamacje , tj. Na rękojmie. Czyli nie wiele mają tu do manewru bo nie mogą naprawić sami z siebie tylko muszą zaproponować naprawę, a ja mogę się na nią zgodzić lub zaproponować bardziej drastyczne dla nich akcje, np. Zwrot kasy , nowy telefon.
Zaznaczam ,że telefon zakupiony przez internet.
Co zrobił serwis Komputroniku?
Telefon naprawili bez mojej wiedzy , wysłali go z powrotem nie podając wcześniej odpowiedzi mailowej czy telefonicznej o zapadłej decyzji po mijających już 14 dniach czasu.
Przyszedł razem ze świstkiem o informacji że: Usterki nie stwierdzono! :)
I jak się bronić skoro usterki nie ma, oraz nie ma jak udowodnić że telefon został naprawiony?
Geniusze. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Następnym razem kupuje prosto od producenta.
Komentarze (42)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Zgodnie z prawem mogą sami podjąć decyzję, czy telefon naprawiają czy oddają pieniądze. Wybrali to pierwsze.
Poza tym nie musisz kupować telefonu żeby serwisować go w autoryzowanych punktach - możesz bezpośrednio wysyłać/zanosić do Samsunga.
Fajnie, jakbyś wrzucił też tą odpowiedź o nie stwierdzeniu usterki bo tylko tego brakuje w Twoich dowodach.
A następnym razem ślij bezpośrednio do samsunga.
@jednorazowka: nie ma takiego obowiązku, nie wprowadzaj w błąd.