Tak Ebilet traktuje reklamacje swoich klientów
Kupiłem 4 vouchery do Heliosa, ale przez pandemię kina były pozamykane. Upłynął ich termin realizacji, więc postanowiłem odstąpić od umowy zawartej z Ebilet i zażądałem zwrotu pieniędzy ponieważ nie byli w stanie jej zrealizować. Niestety Ebilet nie jest tym zainteresowany...
Rejent z- #
- #
- #
- #
- 11
- Odpowiedz
Komentarze (11)
najlepsze
Poza tym, takie rzeczy się załatwia pisząc e-maile, żeby był zachowany jakiś formalizm. Czy ja dobrze widzę, że ty pisałeś do nich na jakimś Facebooku? To już w ogóle genialny pomysł, pisałeś z jakimś randomowym człowiekiem od prowadzenia profilu społecznościowego, który nie ma nic do gadania
Skąd ktoś tu miał by wiedzieć, że też pisałeś do nich na e-mail?
Nie mówię, że nie masz racji, chodzi o to, że jak już chcesz kręcić małysza to weź się chociaż przyłóż do opisu całej sprawy z datami, screenami (wrzucenie kilku screenów z wyciętego z kontekstu chatu FB nie liczy się).
No argument godny pracownika Ebiletu. To, że mają problemy ma oznaczać, że ja mam za te problemy płacić? W Ebilecie to chyba wakat dla Ciebie trzymają:)