CD Projekt najdroższym producentem gier w Europie
Giełdowa kapitalizacja producenta „Wiedźmina” i „Cyberpunka” wynosi obecnie 36,5 mld zł i jest wyższa niż wycena francuskiego Ubisoftu, która spadła do 35,6 mld zł.
Kristof7 z- #
- #
- #
- #
- #
- 242
Giełdowa kapitalizacja producenta „Wiedźmina” i „Cyberpunka” wynosi obecnie 36,5 mld zł i jest wyższa niż wycena francuskiego Ubisoftu, która spadła do 35,6 mld zł.
Kristof7 z
Komentarze (242)
najlepsze
@takiego: wypuszczą jakiegoś krótkiego gameplaya z cp77, zrobią biiib biiit ta twitterze i dobija do 40 mld. Mark my words. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
@wiecznylowcaumyslow: W sumie to nie. Już w latach 90. było tak, że software był droższy od hardware'u. Przewartościowane to są te wszystkie firemki oparte o IoT, które nie robi niczego oprócz zbierania bezwartościowych danych.
I to najlepiej widać w marketingu. Marketing takich firm jest wycelowany typowo w inwestora, a nie w klienta. Klienta nie powinna nawet interesować technologia, ani żadne zaplecze, a sam finalny produkt. Natomiast ta
@mastalegasta: W lojalności klienta. Może to i wydmuszka ale nie można powiedzieć ze brak im rozgłosu. Nawet jak następne 2-3 gry będą słabe to nadal się sprzedadzą ze sporym zyskiem bo to CDP.
Popatrz - Bethesda czy Ubisoft - bez względu na jakość gier to w większości wychodzą na swoje :P W przypadku Ubisoftu najczęściej dopiero po około roku produkt jest łatany na tyle, że można go nazwać
Takie Apple ma wycenę wielokrotnie wyższą niż roczne przychody ze sprzedaży i jakoś nikt nie wróży im, że polecą na szyję.
Inwestorzy biorą pod uwagę takie rzeczy jak marka, rozpoznawalność, potencjał rozwoju itp. Co z tego, że Ubisoft zarabia więcej jak zatrudnia 15 razy więcej osób i ma dużo większe koszty?
CDPR po
Nie życze CDPowi, źle bo daj im boże jak najlepiej mimo, że mam predyspozycje żeby przynajmniej części tej firmy nie lubić ale życia nikt nie oszukał. Hype na 2077 jest niemiłosiernie wysoki i rośnie z każdą chwilą, w percepcji wielu ludzi oraz inwestorów jest to gra, która była w produkcji od ogłoszenia w ~2013
Wiedźmin to fabularnie absolutne top, ale w gry się jeszcze gra no i tutaj jest średnio a nawet gorzej. Design przechodzenia questów w w3 to tragedia- "idź za podświetlonym kolorem aby x"
Levelowanie w wiedźminie to cudo. Questy przypisane tylko do konkretnego poziomu postaci, jak znajdziesz jakiś quest tak z 5- 10 poziomów w dół w stosunku od tego który posiadasz to dostaniesz
Mi osobiście taka mechanika bardzo podchodzi. Przypomina stare RPGi typu Baldur's Gate, w których ubić smoka można było dopiero po przykoksowaniu bohatera.
Pamiętam też Obliviona. Bohater level pół-bóg, odziany w