Ryanair zamiast kasy, wciska vouchery i ma gdzieś przepisy UE
Mój lot anulowano. Złożyłem wniosek o zwrot pieniędzy, Ryanair odpisał, że będą na moim koncie do 20 dnie roboczych (wg Rozporządzenie (WE) nr 261/2004 jest na to 7 dni) ale dobra, trudna sytuacja, poczekam. Dzisiaj przychodzi email, że kasy nie będzie i dają mi voucher.
luc4s z- #
- 216
Komentarze (216)
najlepsze
Bank powiedział żeby mailowo do nich napisał i jak bede miał pisemna odpowiedz ze nie dostane to wtedy charge back.
Komentarz usunięty przez moderatora
@macfanboy: a może on też lubi, żeby go za kolano potrzymać? Nigdy nie wiadomo. Nie oceniaj. ;)
odwołane loty dla 4 osob w obie strony... bo #!$%@? tak i zrób im coś
1. Czekacie na maila mówiącego że Wasz lot jest anulowany (to RyanAir musi anulować, jeżeli macie lot np. za 2 miesiące i chcecie zrezygnować to odmawiają zwrotu)
2. Po otrzymaniu maila o anulowaniu klikacie w link do ANULACJI. Uzupełniacie dane i wysyłacie wniosek.
3. Pobieracie przy wysłaniu wniosku potwierdzenie PDF.
4.
@Borok: A znasz jakieś linie dla których nie liczy się kasa?
Komentarz usunięty przez moderatora
Płaciłem paypalem za bilety tylko przypadkowo bo tak mnie naszło, od tamtego momentu wszelkie zakupy z chin i inne wątpliwe tak opłacam.
Wszystko regulaminowo - ryanair nie odpowiedział paypalowi do danego momentu i tego samego dnia miałem pieniądze na koncie.
Nie ma co się cackać.
Może gdzieś w regulaminach PayPala będzie ile dają firmom na odpowiedź w kontekście chargeback (wydaje mi się że to było około 14 dni roboczych w moim przypadku).
Swoją drogą widzę że minusik chyba od jakiegoś fanatyka tej linii który nie chce żeby upadła.
To taka nagroda za overbooking z mojej strony ( ͡° ͜ʖ ͡°)