@Bill_Bohater_Galaktyki: Nie ma to jak wydumany stereotyp. Francuskiego auta nigdy nie miałem, więc nie wiem, ale włoskie Fiaty już tak i były to niezawodne i tanie w eksploatacji samochody. Dlatego powiedzenie o samochodach na f w kontekście Fiata uważam za nieuzasadnione :)
@SpalaczBenzyny: no właśnie nie płacą a później kupujesz premium gruza, gdzie 2 czy 3 właściciel oszczędza na czym się da bo miał 100k na auto ale już 20k na serwis mu szkoda. Prawie każde premium 7 nas ma taki żywot, kupić i cebulić bo drogi serwis.
@elemenTH: nie prawda, ASO to usługi najniższej jakości za najwyższą cenę. U normalnego mechanika będziesz serwisował takie auto za 1/4 ceny na dokładnie takich samych częściach jak w ASO i prawdopodobnie lepszej jakości.
Oczywiście są gruzy bo ktoś zbytnio oszczędzał i kupował najgorsze zamienniki a mechanik nie wiedział jak trzymać młotek. Zgadzam się, ale można mieć w 100% sprawne auto, naprawiana na dobrych częściach za ułamek ceny ASO.
Szkoda, że tak mu to przedstawiono, widać po minie, że już zrezygnował z tego auta. Klocki w takim aucie wymienia się znacznie rzadziej niż w identycznym, ale wyposażonym w standardowy układ hamulcowy przy takim samym stylu jazdy. Plus to też są ceny w serwisie na oryginalnych częściach. Nie trzeba kupować tych części w serwisie żeby dostać produkt dobrej jakości. TRW, Zimmerman, Brembo to są uznane na rynku marki produkujące części do ukl.
@vertebrae_verae: przestraszyli tylko? Wiesz, może właśnie dotarło do niego, że taki samochód nie jest na jego budżet. Wydając dużo pieniędzy na relatywnie nowe auto raczej liczysz, że więcej nie będziesz dokładał, a tutaj kasa za użytkowanie wyższa niż chyba za zakup najbardziej wypasionego nowego Dustera ;) .
Wydawanie tak dużych pieniędzy na samochód, który nie będzie pracował na siebie, to ogromne marnotrawienie kasy. A jeśli
@simperium: identycznie jak z Sebixami i ich BMW. kupują auto za kilka tys a później się okazuje że koszt serwisu takiej BMW równa się kwocie zakupu lub nawet przewyższa i tym sposobem jeździ takich gruzów po naszych drogach ogrom. W tym wypadku dobrze, że ktoś facetowi uświadomił jak drogi jest serwis takiego auta bo mógłby się zdziwić jakby pojechał do serwisu.
Komentarze (59)
najlepsze
Do końca życia pozostaje tłuc się w VW, Hyundaiach i innych Fordach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Oczywiście są gruzy bo ktoś zbytnio oszczędzał i kupował najgorsze zamienniki a mechanik nie wiedział jak trzymać młotek. Zgadzam się, ale można mieć w 100% sprawne auto, naprawiana na dobrych częściach za ułamek ceny ASO.
- Zestaw tarcze + klocki na tył i przód = 100k PLN
- Komplet rozrząd (z pompą wody) = 23k PLN
- Amorki przód = 15k PLN
@vertebrae_verae: przestraszyli tylko? Wiesz, może właśnie dotarło do niego, że taki samochód nie jest na jego budżet. Wydając dużo pieniędzy na relatywnie nowe auto raczej liczysz, że więcej nie będziesz dokładał, a tutaj kasa za użytkowanie wyższa niż chyba za zakup najbardziej wypasionego nowego Dustera ;) .
Wydawanie tak dużych pieniędzy na samochód, który nie będzie pracował na siebie, to ogromne marnotrawienie kasy. A jeśli