Klienci złowieni, można zmieniać zasady
![Klienci złowieni, można zmieniać zasady](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_MxKsyt6FFTVSTHFX7oqTuDhCOMHRqVBC,w300h194.jpg)
Klienci Alior Banku, którzy założyli rachunki skuszeni atrakcyjnym programem moneyback, czują się zrobieni w bambuko, bo bank właśnie zmienił zasady wypłacania premii. Na gorsze…
![dzoana-m](https://wykop.pl/cdn/c3397992/dzoana-m_f587kdb8Pc,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 142
Klienci Alior Banku, którzy założyli rachunki skuszeni atrakcyjnym programem moneyback, czują się zrobieni w bambuko, bo bank właśnie zmienił zasady wypłacania premii. Na gorsze…
Komentarze (142)
najlepsze
źródło: comment_4voxd2t1Y0pJz2muTKHrPXhMsbo45O4o.jpg
Pobierza tak na poważnie to niestety próżne żale - pod względem formalnym wszystko jest ok. sytuacja jest dokładnie taka jak opisuje któryś z rozmówców - bank zrealizował swoje cele (zwiększył liczbę rachunków) i nie ma potrzeby już inwestować pieniędzy w przyciągnięcie klientów.
zastanawiam się czy i kiedy można się spodziewać
@secret_passenger: Klienci banku powinni odpłacić bankowi tym samym i wypłacić te wpłacone wcześniej środki. A jeśli nie mają gdzie (bo w innych bankach też lepiej nie jest) to niech przynajmniej nie płaczą.
A tak to ludzie pojęczą, pojęczą, a Alior swój target wyrobił.
Otwieracie konta, podpisujecie umowy, macie wszelkie tabele opłat i prowizji na które się zgadzacie, to o co płacz?
Na "normalnych" rachunkach też się zmieniają regulaminy i tabele opłat. Przecież to normalne. Zawsze jako klient możesz zabrać swoje pieniądze i przenieść do innego banku.
Ludize powinni chyba przestać wierzyć że magiczne promocje
https://www.najlepszekonto.pl/ranking-kont-oszczednosciowych
W @santander mialem wspolwlasciela konta z rozowa. Chcialem ja usunac, ale sie dowiedizalem, ze do tego wymagany jest moj dokument tozsamosci co jest logiczne, oraz jej.
Niestety mialem niewazny dowod, wiec nie moglem tego zrobic a zalezo nam na czasie. Stwiedzilem, ze jesli ja nie moge jej usuanc, to moze ona moze sie sama wypisac? Otoz na infolini polowa konsultantow potwierdzala taka opcje a polowa odrzucala, mowiac
Wyższa kultura robienia z ludzi debili