USA: pierwszy komercyjny przejazd autonomicznej ciężarówki przez cały kraj
Samojezdna ciężarówka bez problemu przejechała ponad 4,5 tys. kilometrów z transportem masła. Jazda trwała 41 godzin (cała podróż 3 dni), a podczas trasy kierowca bezpieczeństwa nie musiał ani razu przejmować prowadzenia pojazdu. /eng
cieliczka z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 166
Komentarze (166)
najlepsze
- człowiek jest tańszy (szczególnie polak albo afrykańczyk czy indyjczyk) i mniej się zużywa niż robot
- praca w fabryce wygląda mniej więcej tak (cześć procesów jest prosta i tania w automatyzacji, a części zautomatyzować się nie da/nie opłaca):
- dlaczego w zautomatyzowanym świecie właściciel fabryki miałby się dzielić zyskiem z innymi ludźmi którzy nie potrafią/nie chcą pracować skoro
@Karl000s: Kwestia masy krytycznej. Zacznie się pewnie od jednej trasy w jednym miejscu. Jeśli tak trudno im pójdzie z utrzymaniem się na drodze, to dostosują drogę np. wyposażając ją w automatykę komunikującą się z samochodem. A gdy już dojdzie do tego komunikacja
@Radokop: Albo będzie odwrotnie, nikt tego nie będzie chciał ubezpieczać, bo za duże niebezpieczeństwo niepewność. Legislacja to może dobić (żądając zabezpieczenia finansowego od producenta).
Czyli państwo musi zbudować infrastrukturę.
@system_hydroponiczny
Najlepiej pod ziemią zbudować drogi dla automatycznych samochodów. żeby się nie przecinały z normalnymi drogami. Tesla miał coś
Jeszcze niedawno były pasy bezpieczeństwa, systemy bezpieczeństwa, niezły awans dla człowieka :P