MediaMarkt oferuje produkty, a później anuluje zamówienie.
MediaMarkt kontynuuje niechlubną tradycję anulowania zamówień. Wystawiają produkty, których nie mają na stanie, obracają wpłaconymi pieniędzmi, a później anulują zamówienie.
Nowaczke z- #
- #
- #
- 11
Komentarze (11)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
V. ZAMÓWIENIE
17. W przypadku, gdy realizacja części lub całości Zamówienia nie będzie możliwa Sprzedający bez zbędnej zwłoki (pocztą elektroniczną lub telefonicznie): a) poinformuje Użytkownika o anulowaniu Zamówienia w całości (Zamówienie uważane jest wówczas za niezłożone) albo b) zaproponuje Użytkownikowi anulowanie Zamówienia w części, w której jego realizacja nie jest możliwa. W przypadku wyboru tej możliwości przez Użytkownika, przedmiotem Umowy Sprzedaży lub umowy świadczenia usług w ramach Produktów
Mail, który otrzymałem, zaczyna się od: "Witamy, do naszego sklepu wpłynęło Zamówienie", a kończy na: "Ta wiadomość nie stanowi potwierdzenia zawarcia Umowy Sprzedaży. Potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży nastąpi wraz z przesłaniem przez nasz sklep wiadomości o temacie "Potwierdzenie Zamówienia"."
Doskonale wiedzą jak się zabezpieczyć, żeby w kwestii prawnej byli kryci.
Ale niesmak pozostał i na każdym kroku będę wszystkim MediaMarkt odradzał.