Owa awaria mnie dotknęła - potraktujmy sprawę poważnie, bo eksperymenty ze serwerami na których "wiszą" normalne, działające strony to nie jest dobry pomysł. Firma z taką marką nie może robić takich rzeczy - konta płatne to nie konta testerów. Za nie się płaci aby otrzymać usługę, a nie wykonuje na nich usługę testowania hostingu...
@procek: jeżeli bardzo Ci zależy, możesz pozwać ich za taką akcje. Może to zrobić każda osoba, która coś na tym straciła. Na pewno nie mieli w regulaminie, że nie odpowiadają, za własne błędy i przypadkowe podmiany stron internetowych, na te o treści mogącej skutkować zablokowaniem w przeglądarką i utratą dobrego imienia przez firmy promujące się za pomocą witryn, które oryginalnie powinny się tam znajdować.
@tbhthelolmaker: Nie wiem czy zwróciłeś uwagę na to co napisałem, wydaje mi się jednak, że nie. Trzecie, takie długie zdanie w pierwszym akapicie (hmm, przeglądarkach* tam być powinno, ale mam nadzieję, że to nie wybiło Cię ze zrozumienia sensu) :).
A co do udowodnienia, screeny, maile, jakby ktoś dużo stracił, to dowody też by znalazł to nie problem.
"Firma hostingująca wypięła się na mnie, żądając 100zł za naprawdę usterki. W tej chwili dla mnie to jest dramat, bo 3 lata spędziłam na wypromowaniu tej domeny. Trudno. Mam ich w 4 literach."
Cytat userki z forym olympysclub, która ma tam konto
Mój ojciec ma z 10 domen, jeszcze trzy dni temu mu doradzałem, żeby się przeniósł do OVH, bo tania i dobra, a on mnie wyśmiał, że nie zaufa firmie, która ma siedzibę w garażu. Pukałem się w czoło, lecz...
Dzięki temu Wykopowi odkryłem, że od rodziców wciąż można się uczyć.
Miałem kiedyś na OVH kilkanaście serwerów dedykowanych z serwisami komercyjnymi. Wymiana uszkodzonego dysku w serwerze w DC w Francji trwała 30h - czy trzeba coś dopowiadać?
Drodzy Państwo - jeśli macie podjąć decyzję, na pewno nie wybierajcie OVH. U nich można sobie seedboxa do torrentów kupić, a nie usługę, która "ma działać".
@varez: Chyba jednak nie bardzo. Jak mam wykupić hosting u kogoś, komu nawet część strony nie działa poprawnie? Poza tym oferta dość kiepska. Potrzebuję minimum 100GB powierzchni i transfer ok. 1TB / mc.
@shisho: a ja się wepnę tutaj, żeby każdy sobie przeczytał:
ovh to g---o. nie tylko jeżeli chodzi o jakieś wpadki z p---o.
administracja ma wszystkich w dupie (chyba, że piszesz z banalnym problemem - to może łaskawie skierują do ich dziwnego w obsłudze i wybrakowanego FAQ), panel kliencki jest beznadziejny - np zmiana hasła do ftp - czekasz 30 minut, utworzenie bazy danych - 30 minut, zmiana hasła bazy -
@KochanekAdmina: ja mam bardzo mieszane uczucia co do NetArtu (nazwa.pl)... niby panel działa szybko, i wszystko da się ustawić, pomoc techniczna pracuje do późnych godzin i jest wzorowa... ale... wprowadzają na siłę jakieś usprawnienia, wprowadzili nowego gównianego klienta pocztowego, który jest we flashu i JS, nie działa na łączu poniżej 512, i na wolniejszym komputerze powoduje zwis przeglądarki. Pisanie 30 maili nic nie dało, za każdym razem dostawałem wklejoną tą
Komentarze (37)
najlepsze
To już od was zależy czy
A co do udowodnienia, screeny, maile, jakby ktoś dużo stracił, to dowody też by znalazł to nie problem.
Cytat userki z forym olympysclub, która ma tam konto
koles kompletnie nie ma pojecia o czym pisze do czego sie otwarcie przyznaje.
A z tego wynika ze ktos mu cos dokleil do jego strony i raczej to nie byl
Dzięki temu Wykopowi odkryłem, że od rodziców wciąż można się uczyć.
http://bit.ly/980lNu
Zróbcie większy zoom to zobaczycie właściciela tej firmy jak wsiada do samochodu:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs578.ash2/150020_166594640030145_117060251650251_405489_4445724_n.jpg
Drodzy Państwo - jeśli macie podjąć decyzję, na pewno nie wybierajcie OVH. U nich można sobie seedboxa do torrentów kupić, a nie usługę, która "ma działać".
http://www.wykop.pl/link/522669/tylko-w-ovh-p---o-zamiast-wlasciwych-stron-klientow/
znalezisko linkuje do forum OVH z opisem sytuacji itp.
ovh to g---o. nie tylko jeżeli chodzi o jakieś wpadki z p---o.
administracja ma wszystkich w dupie (chyba, że piszesz z banalnym problemem - to może łaskawie skierują do ich dziwnego w obsłudze i wybrakowanego FAQ), panel kliencki jest beznadziejny - np zmiana hasła do ftp - czekasz 30 minut, utworzenie bazy danych - 30 minut, zmiana hasła bazy -
wymienili dysk na nowy bez pytania a starego nie chcieli podpiąć żeby zgrać dane
zaoferowali za to sprzedaż tego starego źle pracującego, na wykończeniu już dysku za sumę kilkuset zł
wiem że to brzmi niewiarygodnie, sam w to nie mogłem uwierzyć :)
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora