Gazeta Polska w rok straciła 22 proc. sprzedaży. Gdyby nie reklamy państwa...
Propaganda już nie działa. „Gazeta Polska” Tomasza Sakiewicza straciła we wrześniu 22% proc. nabywców w stosunku do września 2018 roku. Opublikowaneane ZKDP są druzgoczące również dla innych prorządowych mediów. Tygodnik „Do Rzeczy” i tygodnik „Wprost” pikują lotem koszącym w dół.
wiesci24 z- #
- #
- #
- #
- 3
- Odpowiedz
Komentarze (3)
najlepsze
To nie jest kwestia "jakości" pisma Sakiewicza. To już nie jest kwestia, czy to pismo jest faktycznie upolitycznione.
Naturalnym Trendem w Polsce obserwowanym od 10 lat, że ludzie mniej czytają gazet papierowcych.
Mądrzy
@Goofas: Oczywiście, że mniej. Wszystko teraz drukowane na śliskim, kredowym papierze. Całkowicie bezużyteczne ( ͡° ͜ʖ ͡°)