Ile razy można wałkować te 'mody' na silniku COD2, które kosztują krocie? Mają kasę na reklamę - gry się dobrze sprzedają... mi tam MW2 zdążył się znudzić po 2h w czasie darmowego weekendu na Steam.
Reklamówka w porządku, ale sama gra będzie kolejną pseudo-realistyczną 'strzelanką', ciągnącą oklepane schematy i nastawioną na zysk ponad wszelką przyzwoitością (zapowiedzi płatnych DLC)...
@MajkiFajki: pewnie wyobrażasz sobie, że zaczęliby skakać, rzucać nożami, miotać przekleństwa przez radio i biegać zygzakiem. Ale bliższe prawdy byłoby robienie pod siebie ze strachu za jakąś mizerną osłoną.
Szkoda, że wraz z CS nadeszła era "udawanego realizmu" - niby broń zabija dość szybko, niby w takim CoD masz te przyrządy celownicze, ale to nadal bieganie, skakanie, strafe'owanie, nadespam i ogólne bezklimacie. Jedna Red Orchestra poszła w kierunku realizmu - inercja
Jest ArmA 2, Red Orchestra 1 oraz 2, Killing Floor gry PC Only. Tych gier gracze PC powinni się trzymać i wpierać ich autorów aby pozostały się jeszcze jakieś sensowne fps'y na blaszaka. Reszta to już niestety konsolowa dziecinada.
Problemem nie jest nawet czy gra jest arcade czy realism, ale poziom wydawanych gier, który co rok spada. Nowego Gothic'a - Arcanie, który przeszedł proces konsolizacji nazwano "kastratem" oryginału. Niewiele z pasjonującej rozgrywki
Komentarze (25)
najlepsze
lepsza jakość
http://www.youtube.com/watch?v=Pblj3JHF-Jo
http://www.youtube.com/watch?v=-ouf9RyA33A
Szkoda, że wraz z CS nadeszła era "udawanego realizmu" - niby broń zabija dość szybko, niby w takim CoD masz te przyrządy celownicze, ale to nadal bieganie, skakanie, strafe'owanie, nadespam i ogólne bezklimacie. Jedna Red Orchestra poszła w kierunku realizmu - inercja
Problemem nie jest nawet czy gra jest arcade czy realism, ale poziom wydawanych gier, który co rok spada. Nowego Gothic'a - Arcanie, który przeszedł proces konsolizacji nazwano "kastratem" oryginału. Niewiele z pasjonującej rozgrywki